vrijdag 21 juni 2013

Waar ben ik nou toch eigenlijk allemaal mee bezig


Jullie herkennen dit vast wel:

Van alles willen doen, niet weten waar je beginnen moet, kostbare tijd verloren laten gaan en uiteindelijk niet datgene doen wat je graag wilt doen, omdat je eigenlijk met 4 dingen tegelijk bezig bent.

En ook nog een aantal werkjes even ver weggestopt hebt..........

Nou, daar heb ik nu echt heel veel last van.

Gisteren bijvoorbeeld ben ik met 4 verschillende dingen aan de slag gegaan en eigenlijk ben ik niks opgeschoten.

GRRRRRRR


 Mijn dansende meisjes: Voor het 3e paneel heb ik er weer 8 nodig met heel veel bloemen, hartjes en dubbele hexagonen, maar het schiet maar niet op.


Ook de rand voor de Fabric Wonderland had ik al lang af willen hebben.


Ook de engel zit nog niet vast, terwijl dat toch echt een fluitje van een cent is.


Mijn dagboek, dat houd ik keurig bij. Binnenkort zal ik de maanden er weer eens aan vast naaien, dan kunnen jullie het resultaat van een half jaar zien.


Nee, dan zusje!!

Ze is echt gestructureerder dan ik ben, gaat degelijk te werk, bereidt alles goed voor en gaat gewoon aan de slag.


En laat zich vooral niet afleiden


Tja, en dan heb je in 1 dag zomaar 2 blokjes af



Gisteren kreeg ik deze foto van middelste en die wil ik jullie toch graag laten zien.


Onze Laurens, 6 jaar. 

En neem van mij aan:
Hij gaat iedere dag in bad hoor, dit is de score van slechts 1 dag!

Vandaag ga ik alles eens 1 voor 1 afwerken.

groetjes en alvast een prettig weekend

Wietske