donderdag 30 mei 2013

zusje komt zo.........



Ik kan dan nu even niets doen, maar zusje wel natuurlijk.

Onlangs is ze met vakantie naar Canada geweest en ze zocht een makkelijk handwerkje voor onderweg.






Dit is de Emma uit de "Quilt en zo" 
Leuk als je patchen en appliceren wilt combineren.

Straks haal ik zusje van het station, en dat is voor mijn broodnodige beweging ook wel handig. 
Eens kijken of we nog iets leuks gaan doen. 

Sommigen van jullie vragen trouwens of wij een tweeling zijn, maar dat is niet zo hoor. 
Zusje is twee en een half jaar jonger dan ik.........

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Sonja- Sezoentje zei

Heel fijne dag samen maar aan de vorige verhalen van jullie twee te lezen zal dat geen probleem zijn,
liefs, Sonja

Annelies zei

Gezellig zo met elkaar !

Lida zei

Fijne dag samen, prachtige quilt! Groetjes
Lida

Aangenaam verpozen met Joke zei

Geniet vandaag maar lekker met je zusje. Heerlijk samen kletsen.
Groeten, Joke

Nellie zei

fijne dag samen en wat een mooie quilts

Groetjes Nellie

Jeanny zei

Wat leuk dat je zusje komt. Dat wordt vast gezellig.
Lieve groet.

yvonne zei

geniet van deze dag en maak er iets moois van .
Ik weet wat het is zelf heb ik vier en een halve maand met een gebroken teen en een pees die beschadigd was gezeten .
Je bent dan zeker heel erg blij met bezoek .
Liefs yvonne

Marguerite zei

Laat je maar lekker verwennen door je zusje.
Is ze met die mooie quilt begonnen??
Ik moet ook nodig een nieuw patroon gaan zoeken, want alleen maar doorpitten daar wordt je (ik ten minste) niet echt vrolijk van.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Dat wordt een gezellige dag vol afleiding!
Deze quilt staat ook op mijn wenslijst,maar eerst.....
Hoop dat het droog is bij jou.
Geniet ze allebei.
groetjes,Truus uit Drenthe

Noa zei

Een fijne dag samen

Ineke Hulzebos zei

En? Gezellige dag gehad?