woensdag 1 mei 2013

De nieuwe generatie


Ik kan heel veel gaan vertellen over de afgelopen dagen maar dat doe ik niet.

2 foto's heb ik van het internet gehaald, die vond ik het allermooist





Op zo'n dag als gisteren besef je dat de volgende generatie aan de beurt is om het stokje over te nemen. 33 jaar geleden hadden wij kleine kinderen en keken we naar de inhuldiging van Beatrix, nu hebben we kleinkinderen die weer met hun pappa's en mamma's tv gekeken hebben.

Fedde vond het allemaal
reuze interessant


Laurens en Valentijn zochten af en toe
wat afleiding op het
balkon

Omdat wij met z'n tweetjes, na alle drukte van het weekend, niet veel behoefte meer hadden aan allerlei activiteiten hebben wij onze dag doorgebracht achter de tv.
En het was in 1 woord:

G*E*W*E*L*D*I*G*

Nou oké. We hebben tussen de bedrijven door ons fietsrondje gemaakt, maar dat was ook echt het enige.



Heerlijk zo'n dag waarop je ongestoord kunt handwerken!!!!!

en met deze afbeelding

is de maand april ook weer
klaar en liggen

de maanden mei en juni klaar
met dank aan mijn lief!!

och de cirkel

hij wordt toch zo mooi rond.......

Vandaag weer wennen aan een normale dag!
Maar het goeie nieuws is:

Het wordt mooi weer, we kunnen vast wel buiten zitten.

Fijne dag

groetjes

Wietske