dinsdag 7 mei 2013

even tussendoor laten zien


Ik heb niet zo veel te melden vandaag.

Ik ben begonnen met het opnieuw maken van de mysterie Sweet Hearts en dat vordert alweer gestaag.
In ieder geval heb ik mijn huiswerk voor de volgende maand al af.




ruim honderd driehoeken 

en van iedere kleur

een aantal hartjes


En kijk nou eens. Hier doe ik het allemaal voor. Dit wordt het middenstuk. Mooie kleuren en met freezerpaper wordt het dus zo!

Ik wist niet dat het zo'n mooi resultaat zou geven


Uiteraard met dank aan Mandy die het er vorige week allemaal opgeregen heeft voor mij.
Overigens stuurde ze mij via de telefoon gisteren even een maaksel door waar ze 2 avondjes aan gewerkt heeft

Zomaar voor de lol



Zo zoetjes aan begin ik me voor te bereiden op komende zaterdag. Dan vertrek ik met Lida en Gerda naar Frankrijk om te gaan genieten in de B&B van Monica en Guus. Er moet veel voorbereid worden, dus vandaag maar veel lapjes snijden en alvast oprijgen zodat ik het de volgende week niet al te moeilijk heb. Uiteraard gaat mijn dagboek mee zodat de medegasten er iets op schrijven kunnen.

Heerlijk, ik heb er zin in.

Volgens mij wordt het vandaag weer een buiten-dag-dus-genieten-dag!!

groetjes
Wietske