maandag 27 mei 2013

Ik heb even wat tijd nodig



De dag voordat wij naar Frankrijk vertrokken kreeg ik bericht van het ziekenhuis of ik diezelfde middag nog kon komen voor een EMG onderzoek.

Ik heb veel last van mijn schouder en mijn handen, en het is natuurlijk niet voor niks dat mijn lief mij altijd zo trouw helpt met knippen en tekenen.........

En dat ik het quiltwerk had uitbesteed



Halverwege de week bij Monica en Guus belde middelste mij op met de mededeling dat de uitslag positief was en dat de chirurg het nodig vindt om te opereren.

"Ohhhh, prima dan regel ik dat wel als ik weer thuis ben"

"Nee mam, ik heb het allemaal al voor je geregeld, het ziekenhuis belt je zo en dan kun je waarschijnlijk op 28 mei al terecht."

"O"

Dochter is zelf arts, en dan gaat het allemaal wat sneller, heel veel sneller, want je hebt nog van alles in je agenda staan.

En dan moet je prioriteiten stellen.........

Dat begrijpen jullie toch wel he?

Bijvoorbeeld een weekend met alle kinderen in een hotel. Dat doen we tussen de verjaardagen in van mijn lief en van mij. Hij is in april jarig, ik in juni.

Dus pakten we vrijdagmiddag ons koffertje weer in en vertrokken zaterdagmorgen voor 1 nachtje naar

de Ernst Sillem Hoeve

even een heerlijk
zonnetje

we zijn daar

 aan het bowlen
geweest

Een werkelijk ideale plek om een nachtje te verblijven. Veel groen waar gespeeld kon worden, kamers allemaal bij elkaar, zitjes om gezellig bij te kletsen, een zwembad, een sauna.

Een echte aanrader



Mijn dagboek was ook mee

heerlijk rommelig
en onoverzichtelijk

en zo ziet een gelukkig mens er uit
als ze haar voltallige nageslacht
om zich heen heeft

Kortom, het was een volmaakt weekend met heel veel geniet momenten!!!!!

En gisteravond dan het bezoek van Maria aan onze straat.









En met deze optocht is de meimaand-Mariamaand weer afgelopen

En nu?
Mijn huis is schoon, de was zit in de droger en ik maak vandaag heerlijk buiten steekjes want daar zal de komende dagen wel niet veel van komen.

wat wordt tie toch mooi he?

Ik houd jullie op de hoogte, probeer morgen of overmorgen een berichtje te plaatsen

Fijne dag

groetjes

Wietske

34 opmerkingen:

Suuske zei

Wat een mooie foto van jou. Inderdaad, een gelukkig mens!
Succes alvast voor morgen, ik hoop dat je er baat bij gaat hebben.
Groetjes en geniet van deze heerlijke zonnige dag.

Martine zei

Jeetje, dan ben je even uit de running.
Laat de chirurg maar goed zijn best doen en sterkte.

Elza zei

Sterkte ermee en straks rustig oefenen. Heelijl nagenieten van je uitstapje.
Groetjes ELza.

Heleni zei

Dat moet inderdaad een heerlijk weekend voor jou zijn geweest zo te zien.
Geniet van deze zonnige dag en heel veel sterkte morgen.

Annelies zei

Wat een leuke foto van je !
Veel succes morgen.

Evelyne zei

O, wat zit je heerlijk te genieten, het straalt ervan af!!!

heel veel sterkte met je operatie en gelukkig heb je lief die je wilt helpen.

Lieve groetjes, Evelyne

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat heb je een heerlijk weekend gehad. Het straalt gewoon van je af op de foto. Het is ook pure rijkdom om met heel je voltallige nageslacht bij elkaar te zijn. Heel veel sterkte morgen met de operatie.
Groeten, Joke

Jeanny zei

Veel sterkte .
Lieve groet

Jeanneke zei

Sterkte morgen, maar ook daarna!
Groetjes,

Jeanneke.

Rennie zei

Koester je herinneringen en heel veel sterkte. Niet te vlug gaan beginnen hoor!

Ageeth Dorsman zei

Sterkte voor de ingreep, en in de dagen erna met het herstel.
Je kunt alvast terugkijken op een heerlijk weekend, dat helpt
vast.
Groetjes van Ageeth

Bernadette van Gils zei

heerlijk is dat he, al je kinderen en kleinkinderen om je heen, of dat nu een weekend in hotel is of een spelletjesmiddag thuis zoals bij mij gisteren
ik wens je veel succes morgen en neem de tijd om op je gemak te herstellen van de operatie
groetjes
Bernadette

Anoniem zei

Heel veel sterkte in het ziekenhuis. Ik hoop dat ik je weer zie bij de volgende mysterie ochtend.
Liefs Silvia

Irene zei

Getsie Wietske, je hebt het wel zitten, hè, zo twee operaties achter alkaar. Heel veel sterkte morgen. En dat het nu alleen maar beter gaat worden.

Groetjes, Irene

Anoniem zei

Dat ziet er goed uit, vooral jijzelf Wietske.
Sterkte morgen, neem je tijd en kom snel op de koffie. Je man moet immers iedere dag in onze buurt zijn.
Groetjes,

Marleen.

Conny's-blog zei

Nou sterkte morgen met de ingreep en hoop dat je weer goed hersteld daarna. Maar dat gezellige weekend pakken ze je niet meer af...............liefs.Conny

Lida zei

Nu komt het snel dichterbij, dus sterkte meis en hou je taai! Leuke foto's van je kliek! Groetjes
Lida

Carin Wijnand zei

Succes met de operatie morgen en een goed herstel toegewenst.

carina zei

Nou als helpt dan moet het maar sterkte met je herstel!

Nellie zei

heel veel sterkte met je operatie en hou je goed

Groetjes Nellie

sylvia zei

sterkte meid!!
En wat een zegen zo met het hele spul uit, heerlijk!

Annemarie zei

Wietske, heerlijk zeg een weekend met je kinderen en kleinkinderen. Heel veel sterkte morgen!Groetjes, Annemarie

Saskia Smit zei

Sterkte bij de operatie! Fijn dat je nog wat leuks had van tevoren.

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel veel sterkte morgen, wat fijn hé heel je volkje een weekeinde bij elkaar.
Groetnis Annie

Anoniem zei

Wietske,
ook ik heb al jaren last van het carpale tunnelsyndroom en zag enorm tegen een operatie op. In overleg met de arts is toen besloten om een hormoonpreparaat in te spuiten hetgeen mij zeker één jaar van de pijn moest verlossen anders alsnog een operatie. Ik ben inmiddels na 3x spuiten al 3 jaar redelijk klachtenvrij. Maar knippen e.d. blijft moeilijk hoor. Ik wens je morgen heel veel sterkte en dan maar veel leesplezier :-)
Jeanny (zonder)

Ineke Hulzebos zei

Sterkte met de operatie, hopelijk hersteld het voorspoedig. Wat een gezellige foto's!!!
Groetjes, Ineke

Jet en Zus zei

He, je bent er toch weer! Mis je berichtjes wel hoor, elke morgen! Lekker weekend voor je geweest, lekker genieten lijkt me! Morgen veel sterkte en hopelijk zijn je klachten verholpen/vermindert!

Groetjes Anita

Sis Voorn zei

Veel succes met je operatie ! Het komt allemaal goed, even iets tijd geven ...

conny's quilts zei

Sterkte met je operatie en een voorspoedig herstel gewenst!

Anoniem zei

Sterkte met je operatie en gun jezelf de tijd om goed te revalideren.
Groetjes Mien B. Deurne

Anoniem zei

Sterkte voor vandaag. Genoeg tijd nemen om te herstellen.
Groetjes IngridR

Marguerite zei

Als alles goed is gegaan is de operatie achter de rug.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw weer steekjes kan zetten en leuke blogjes kan schrijven.
Beterschap,
Marguerite

wilma oud zei

Ik lees ook dat de operatie vandaag was. ik hoop dat alles goed is gegaan. Zonnige groetjes van Wilma

Cisca zei

Ach, ik lees het nu pas. Ik hoop dat het allemaal meegevallen is en een spoedig herstelt. En je weer gauw verder kunt met die prachtige quilt die ik op de grond zie liggen. Je hebt in ieder geval nog een paar leuke dagen met je gezin gehad.
Beterschap en groetjes, Cisca