maandag 18 maart 2013

Wat als je het zelf even niet meer weet?


Afgelopen weekend vroeg zusje nadrukkelijk aan mij:

Waar ben jij nou mee bezig?

Nou ja, eigenlijk nog steeds met de bloemen en de hartjes van de Sweet Hearts, maar om nou iedere keer hetzelfde te laten zien.......

Bekend verschijnsel denk ik. Daar komt bij dat we zowel zaterdag-avond als ook gisteren eters hadden, en we moesten gistermorgen nog een mis zingen in Eindhoven.

Dus, kortom, je hebt even niets te showen.

En dan mag ik altijd een beroep doen op zusje.

Zij is net gestart met een vervolgcursus in Olst en daar zijn ze begonnen met het Dronkemanspad. 

Ze was er gisteren mee aan het experimenteren.





En ze kreeg laatst het patroontje van de temeculaquilt, en ook die vindt ze heel erg leuk om te doen.


Ik ben heel benieuwd of er nog een vervolg op komt.

Zusje, dank je wel voor het vullen van mijn blogje met deze heerlijke frisse kleurtjes. Nu de zon er nog bij deze week en we zijn helemaal gelukkig!!!


Fijne dag
groetjes
Wietske

13 opmerkingen:

Terray zei

Waaat???? Doe jouw zusje de "vervolgcursus" in Olst? Bij Dineke....Ik WOON in olst en heb deze cursus ook gedaan. Dat is dus mijn samplerquilt die ik nog steeds aan het doorpitten ben.

Groetjes
Tertia

Marguerite zei

Leuk toch dat je een zusje hebt die net zo'n crea bea is als dat jij bent. En dat als jij even niks te showen hebt haar werkjes mag laten zien.
Heb zelf nog nooit iets ronds gemaakt. Staat ook nog op mijn verlanglijstje net als de kompasroos.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

En zo zie je maar, Nederland is nog kleiner dan we dachten!
Tertia had ik jou laatst niet gemaild over? Ik weet het even niet meer.
Maar inderdaad Zwolle is dichtbij olst en na een Bee meegemaakt te hebben mocht ik nog inspringen in de vervolgcursus. Ik heb de beginnerscursus in Staphorst gedaan, ook prima, maar toen Wietske zei; je bent een beetje teveel op jezelf bezig, heb ik gezocht in de omgeving. En zowaar kwam ik in olst terecht!
Wie weet zien we elkaar nog eens, groet Annewike, (zusje)

Lida zei

Je zusje is dus al net zo'n bezige bij als jij! Wat leuk toch dat jullie samen deze hobby delen! Fijne dag, knuffel
Lida

marga zei

Dronkenmanspad is echt leuk om te doen en je kunt als je een aantal blokjes klaar hebt er heel veel kanten mee op. Dan bedoel ik niet een blokje rechts en een links Haha maar gewoon er heel veel verschillende patronen mee maken.
Groeten
Marga

sharon's shabby creations zei

Super zo'n zus!!! Zo kan je altijd even op haar terug vallen als je even geen zin of inspiratie hebt!!! Mooi gedaan hoor zus!!!

Veel liefs Sharon

Saskia Smit zei

Fijn dat je je hobby kunt delen.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat gezellig om met je zus eenzelfde hobby te delen. Het dronkemanspad lijkt mij een moeilijk blok, maar deze zien er mooi uit.
Groeten, Joke

carina zei

Handig zon zusje mt een zelfde hobby! Die rondjes blijven een lastig werkje vind ik

Trudy zei

Slim hoor, zo'n zusje achter de hand! Ze maakt leuke dingen!

ria vogelzang zei

Geweldig, he, zo'n quiltend zusje!! Zo heb ik een quiltend schoon-zusje!
Helemaal super!
Geniet ze samen!

quiltlodge gerda zei

Heerlijk zo'n zusje waar je af en toe even iets van mag lenen om mee te pronken. Ik liet gister nog een kussen van mijn zusje zien. Wij hebben dan dus mazzel dat zij zelf geen blog hebben ;)

Judith zei

Wat hebben wij toch een geluk dat er zusjes zijn! Lief dat jij van jouw blog een platform voor haar maakt. Ze is lekker bezig dat LZ'tje van jou. En jij ben trouwens ook niet onverdienstelijk bezig met je mandjes, ook waar je vandaag over blogt ziet er weer leuk uit. Beterschap voor je lief. En jij een heerlijke dag, al quiltend!
Doeg