dinsdag 26 maart 2013

Verrassend ??????



Gistermorgen om half 8 ging de bel. Die verwachtte ik niet op dit vroege uur.
Of toch wel?
Zondag tegen de avond kreeg ik een smsje van.........

MIELE
Dat ze maandagmorgen tussen half 8 en 8 uur op de stoep zouden staan



Eerlijk gezegd had ik deze meneer helemaal niet verwacht, ik had ook nooit bericht gehad dat er iemand op 25 maart zou komen, behalve dan dat smsje dat ik niet serieus nam.

Ik heb de meneer vriendelijk te woord gestaan en uitgelegd dat de wasmachine al lang weer loopt, trouwens dat hij überhaupt niet stuk geweest was, en dat ik niet zo goed begreep waarom Miele zijn huiswerk niet goed doet.

En op mijn vraag waarom het zo lang moest duren voordat er iemand komt in de binnenstad antwoordde de meneer dat ze na 9 uur niet meer in de binnenstad mogen komen vanwege de drukte.

Wij hebben vriendelijk afscheid van elkaar genomen.

En omdat het mij gewoon te koud is buiten en omdat ik gisteren waanzinnig heb genoten van al jullie blogjes ben ik lekker binnen gebleven, heb genoten van al mijn handwerkjes en van jullie reacties. 

Jullie hebben mij een ware feestdag bezorgd!!!!!

En dan nu mijn resultaten

De maand april van mijn dagboek
ligt klaar. 

Ik vrees dat de steel afgekeurd wordt,
hij is te lang, maar dan zijn ze op
alle banen te lang want ik ben klaar

zo moest het eigenlijk worden

en het eerste bloemetje is klaar
zonder de inhammetjes. Ik ga het mij niet
moeilijker maken dan het is

En het 3e kindje zit erop. Ik vind het resultaat
met kraaltjes erg leuk.

Vanmiddag rijd ik naar Helmond, daar is vast ook wel weer iets leuks te zien. 

En vanavond laat trekt mijn lief de beide winnaars, dus jullie hebben nog even tijd om te reageren.

Fijne dag

groetjes

Wietske

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil graag gaan voor de leuke stofjes. Leuk blog heb jij!
groetjes,
Lianne

Lida zei

Wat geinig die poppetjes en die blommetjes zijn toch niet zo moeilijk! Nu geniet nog maar van een dag steekjes en laat ons morgen maar weer meegenieten! Knuffel
Lida

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de 100.000ste bezoeker, wat veel al!
De Tilda stofjes zijn erg leuk, ik zou er zeker een leuke bestemming voor weten.
Groetjes en een fijne dag,
Jetta

Bernadette van Gils zei

beetje late service van Miele en hoezo de binnenstad niet in na 9 uur, hebben ze daar nooit gehoord van lopen!!
erg mooi weer wat je allemaal laat zien, maar die kinderen vind ik het leukst. En hoezo de steel te lang, een beetje eigen inbreng moet toch kunnen :-)
Succes vandaag met het wachten op de 100.000ste bezoeker
groetjes
Bernadette

Annelies zei

Bijzonder hoor, zo'n late reactie van Miele.
Wat worden je Sunbonnets leuk !

Nellie zei

wat mooi allemaal weer gefeliciteerd met je 100.000ste bezoekers wat een aantal en wat worden je creaties weer mooi

Groetjes Nellie

Klaske zei

Zo weer even bij gelezen. Wat worden je poppetjes mooi, vind het prachtig staan met die kraaltjes!!
Gefeliciteerd met zoveel bezoekers, leuk hé het bloggen! En je ontmoet er ook nog leuke mensen door ;-)
En als je lief toevallig mij als winnaar trekt, dan ga ik voor de Tilda stofjes, ik ben een sprei van Tildastofjes voor mijn dochter aan het maken.
Fijne dag Wietske!

Anoniem zei

Het is toch belachelijk, gisteren zij ik nog 500 en een beetje te gaan en nu al zit je boven de 100.000. Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Liefs, Liesbeth

Anoniem zei

Nou ja ik zei natuurlijk met een korte ei. het is nog vroeg zullen we maar zeggen... L

Françoise zei

Dat worden dus extra blaadjes aan de stelen....

Anoniem zei

Wat een mop van Miele!!! 'kZou ook niet gereageerd hebben op zo'n berichtje(maar heb ook geen mobiel),als zij een 'fout'maken,dan maar zo.Alleen de monteur kan er natuurlijk ook niets aan doen.
En te lange stelen?--als je niet in de problemen komt met de rest van het patroon,is er toch niets aan de hand?
Succes met je quilt en een gezellige middag.
groetjes,Truus uit Drenthe

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je MIELE verhaal is net een soap. Beetje raar verhaal voor zo'n gerenommeerd bedrijf. Gelukkig was je machine al weer in gebruik. De kindertjes in de boom zien er ook al vrolijk uit. En nu ik kijk, zie ik dat je de 100.000 al gepasseerd bent.
Fijne dag verder, Joke

sylvia zei

wat een verhaal over Miele, raar, he?!
je kindertjes in boom zien er leuk uit!! Ik spaar de patroontjes nog even op voor laterrrr....

Saskia Smit zei

Zie ik het goed en heb je alvast wat stukjes gebruikt van deel twee?
Jouw boom is ook leuk.

nelleke zei

Jeetje wat een verhaal over de wasmachien. En wat leuk weer die quilt! Trouwens nog gefeliciteerd met de pagevieuws.

liefs

Nelleke

Carin zei

Wat heb je weer een mooie werkjes gemaakt, vooral dat laatste blok vind ik erg mooi.