maandag 10 oktober 2022

En daar hangt hij dan.....

 

De eerste lange baan voor de "Rowdy Flat" vol met bloemen in  potjes en heel veel verschillende beestjes


Keurig gestreken want daar houd ik van


Even een totaal foto op de grond.


Ik knip meestal  de stof er achter weg als het wat grotere stukken zijn omdat het daar lekker luchtig van wordt.


Tegen de deelnemers aan de applicatiecursus zeggen we altijd


Het is gewoon een kwestie van kilometers maken. En het hoeft niet altijd perfect te zijn. De bij bijvoorbeeld heeft een grote en kleine vleugel en in dit geval ga ik er maar vanuit dat hij net een grote bocht maakt voordat hij de landing inzet.....


Ik ben blij dat er nog 3 banen komen. Het is gewoon te leuk om te doen en met de nodige fantasie.....


De komende woensdag en vrijdag worden drukke dagen: de Challenge en de Dear Jane zijn weer aan de beurt en op verzoek gaan we ons bezighouden met I 5.


Ik heb me alvast goed ingelezen zodat we er samen mee aan de slag kunnen.


Woensdag en vrijdag is de winkel dus open tussen 10.00 een 16.00 uur. 

Zaterdag zijn we de hele dag gesloten!!!!!!!

groetjes

Wietske