vrijdag 14 oktober 2022

Een heel gelukkig kind....en een heerlijke ochtend


Ze schijnt het maandagavond al met haar mama afgesproken te hebben. Als oma mij komt halen van de crèche  wil ik mijn spijkerrok aan, maillots en mijn nieuwe schoenen.

En dus zijn wij dinsdag heel gezellig vrijwel gelijk gekleed


Ze huppelt over de stoep, een blij kind. Missie geslaagd, we zijn een tweeling.....


We hadden gedacht een mooie ketting te gaan maken, maar dat was niet spannend genoeg. Nee er moest beneden bij opa gespeeld worden en samen met vriendinnetje Eva vonden ze dat er in de winkel veel meer verstop-plekjes zijn dan boven.
 


Het gaat een poos goed, het spel wordt wilder en als dan het hele rek met naalden van de kast valt zit er maar één ding op: opruimen en terughangen. s'-Avonds wordt de boel weer vakkundig gerepareerd al heeft opa er wel een hoop werk mee om alles op de juiste plek te hangen.......

 

Vandaag de groep voor de Dear Jane en de Challenge. Natuurlijk hadden we elkaar eergisteren ook willen zien maar dit keer viel mijn booster niet helemaal lekker en besloot ik om maar zoveel mogelijk boven te blijven en even niet de drukte op te zoeken.

Hoe heerlijk is het dan dat er een levendige appgroep is waarin je de deelnemers oproept om maar alleen op vrijdag te komen. Kon ik heel even uitzieken.

Els nam weer werkelijk prachtige Dear Jane blokjes mee.


de sfeer was opperbest


En dit keer stal Wendy de show met haar middenstuk van de Challenge. Echt prachtig.


Elkaar inspireren en tegelijk de dingen van de dag bespreken, dat is waar we voor bij elkaar komen.



We kunnen weer verder. De volgende ontmoetingen staan gepland voor 9 en 11 november. Mocht je meer informatie willen? Mail ons dan of lees de info onder cursussen.

Zoals al eerder gezegd: morgen zijn we een dagje dicht. Ik hoop een mooie dag te gaan beleven met mijn zusje.

Maar daarover later meer.

Voor nu een fijn weekend en woensdag gaan we weer open. Anke begint aan een nieuwe serie van 4 lessen appliceren. Het groepje is nagenoeg compleet, er zou nog 1 deelnemer aan kunnen schuiven.

Alle info kun je alles nalezen onder cursussen.

groetjes

Wietske