vrijdag 1 juli 2022

Wel even strijken hoor........

 

Een veelgehoorde opmerking van mij als deelnemers, die aan de verschillende projecten meedoen, een foto plaatsen in de appgroep

Even strijken en de puntjes afknippen, beetje "Best Press" er op.......

En dan krijg je toch zulke mooie resultaten 


die ik hier met grote trots laat zien. 

"De Droomborduurtjes" van Kristel bijvoorbeeld. Het gaat heel goed, de deelnemers hebben er ontzettend veel plezier in en er wordt druk gereageerd met alle Ah's en Oh's......

Deel 4 is in de maak en deel 5 is het middenstuk.... Die moet nog ingepakt

Leuk en spannend.



"De 365 Challenge" gaat ook goed. Sommigen hebben het middenstuk al in elkaar zitten


En ook die worden keurig gestreken in de App groep gezet zodat ik ze zomaar kan gebruiken.

Mooie blauw tinten


Maar ook in het roze wordt het bijzonder mooi.

In juli komen we weer bijelkaar voor de nieuwe maand. Ik verheug me er al weer op om de resultaten te zien. (en de deelnemers uiteraard......)


Meestal is dit ons beeld op zondagmiddag. Herman tekent voor mij de blokken van de komende week


Terwijl Ik heerlijk zit te patchen aan de overkant van de tafel.

Kleine rode blokjes die donker van kleur moeten zijn


En grote lichte blokken die alvast gemaakt worden voor de rand om het midden. Een heerlijke afwisseling


En kijk toch hoe leuk een streepje verwerkt wordt. We zijn nu een half jaar bezig en ik ben er nog lang niet zat van. Zou dit weer eens een Top worden die af komt? Ik hoop het en ik ga er vanuit.


Nog even op de valreep: 

Gisteren kwamen na lange tijd weer de beroemde mallen binnen voor de Dear Jane blokken en punten. 

Stuur ons een mail als je belangstelling hebt en we sturen het naar je toe.


Vandaag en morgen zijn we open op de normale tijden.

Het is gelukkig heerlijk afgekoeld nu.

Fijn weekend allemaal

groetjes

Wietske