zaterdag 14 mei 2022

En nog steeds.....

 Verheugen we ons in het groeiende aantal deelnemers dat meedoet met de Challenge 2016 van Kathryn Kerr

En waarbij de één alvast een blokje uitprobeert



Stuurt de ander een paar uur na de Bee al de eerste 6 blokjes. Het is zo ontzettend leuk om de groepen te volgen in de app groep. 

We zijn enthousiast en ik ga er vanuit dat een heel aantal deelnemers het jaar gaat volmaken.


Voorlopig mijn laatste donkere blok. Een paasblok staat bij de omschrijving en daar hoort natuurlijk geel in.


De volgende blokken zijn licht van kleur zodat het contrast goed duidelijk wordt.


Ik probeer een eerste blok met licht ecru maar liever gebruik ik de ecru-blauwe stof van Edita Sitar.


Helaas kom ik net te kort voor de hele achtergrond stof


Maar dan zijn er gelukkig de korte lijntjes met collega's in het land. Met 3 FQ's van Carmen heb ik voldoende in huis. Ze stuurt het na het weekend op.


"Pffff, niet heel makkelijk hoor" is de opmerking van Sabine die de punt van de Dear Jane gisteren afmaakte. Het resultaat is mooi maar het kostte toch enige moeite om het zo mooi te krijgen.

Ze mag er trots op zijn.



En ook weer de nodige blokken van de Droomborduurtjes. Inmiddels is de 2e maand bij iedereen op de mat gevallen en kan er weer doorgewerkt worden.


Lang leve de lange lichte avonden. Na 4 uur vertrekken we nog naar Gouda. We hebben de jongens sinds pasen niet meer gezien. Het wordt hoog tijd om ze weer eens te ontmoeten.


Morgen zijn we ook open tussen 12.00 en 16.00 uur. 

groetjes

Wietske