donderdag 7 april 2022

Even verstoppen......

Onze Suze: 

3 jaar is ze geworden vandaag. 


Dinsdagmorgen kochten we cadeautjes voor haar en omdat ze 's-middags boven speelde en gisteren een paar uurtjes in de winkel zochten we een veilige verstop-plek. In de kast met hobbs dus want daar komt ze nooit.


Stikkers plakken, dat is wat ze het liefste doet. Dwars door alle gekleurde Jip en Janneke's heen, het maakt haar niet uit.
We hadden gelukkig net een nieuwe lading bij de Hema gekocht zodat ze zich flink kon uitleven. Ze was moe dinsdag. Wel in bed gelegen maar niet geslapen. Gelukkig kan ze het allemaal zelf wel vertellen: de juf was vergeten haar speentje te geven. Die krijgt ze mee als ze naar bed gaat......


Overigens was het vorig jaar op haar verjaardag ook nog echt winterweer


De kamer is mooi versierd, cadeautjes van haar papa en mama en van Isabel, opa en oma zingen luidkeels lang zal ze leven op de app en dan


een superleuke traktatie mee naar de crèche. En als ik de filmpjes en foto's zie die binnen komen kan ik niet anders zeggen dat onze prinses ontzettend geniet van deze dag. Voor het eerst bewust om te beseffen wat het is om jarig te zijn......

Straks als ze weer thuis zijn gaan we er nog even langs om te feliciteren en zondag komen er meer neven op bezoek om te feliciteren .


Gistermiddag een hele leuke workshop, gegeven door Patricia: 

De vlinder paperpiecen


Voor de deelnemers een techniek die ze nog niet kennen en dus gaan ze stapje voor stapje door het proces.


Een prima les, en allemaal één vleugel van de vlinder af


pittige kleurtjes en hele lieve.....


en met de nodige uitleg en samenwerken


Is er een mooi resultaat na een paar uurtjes. Thuis weer verder.....


Morgenmiddag de eerste Bee van de "Challenge 365 dagen" quilt. Een heel leuk groepje en we gaan er samen aan werken.

Een aantal blokjes rose heb ik geprobeerd maar uiteindelijk blijf ik toch bij de blauwe variant.
Kleine zakjes heb ik gekocht waar de blokjes precies in passen. Tenslotte zal ik ze een poos moeten bewaren en ik wil rafels voorkomen.


 kleine blokjes van slechts 3 inch maar met H250 krijg ik een mooi resultaat.


Inmiddels ben ik al gevorderd met het middenblok.


Morgen en overmorgen zijn we open. 

Morgenmiddag dus de Challenge Bee, en zaterdagmiddag is weer een les voor beginners.

groetjes

Wietske