zaterdag 9 april 2022

Even uitproberen.......

 Het is de week van de pechgevallen......

Eerst de verwarming beneden, daarna de laptop van Herman, dan mijn Mac book en gistermiddag het horloge van Herman.

En dus probeerde ik eergisteren een blog te schrijven op mijn i-Pad maar daar werd ik niet echt heel erg blij van.

Na enkele sessie's bij de winkel is mijn MacBook weer als nieuw, dat wil zeggen, echt als nieuw want alles is verloren gegaan, het besturingssysteem is opnieuw gestart en ik moet weer van voren af aan leren hoe er mee om te gaan.

Foei, het valt niet mee op onze leeftijd met al die moderne technieken.

Vandaar dit blogje om te proberen en volgens mij komt het goed.

Gisteren de eerste Bee om samen aan de Challenge 365 dagen quilt te werken, waarbij de quilt van Esther als voorbeeld dient. Oh wat vinden we hem mooi en wat willen we dit graag allemaal maken.

Mijn medaillon hangt er onder, ik schiet dus al op


En op verzoek heeft Herman de nodige pakketjes gemaakt in roze en in blauw


De groep is zo ongeveer Fifty Fifty.... team blauw en team roze


en als een enkeling wat moeite heeft met de kleurkeuze helpen we graag een handje


En weer komen we tot de conclusie hoe bijzonder het toch is om samen aan een project te werken, terwijl we elkaar eigenlijk niet kennen en er zomaar zo'n sfeer ontstaat van gezelligheid, plezier maken en samen door willen gaan om een project tot een goed einde te brengen.


We gaan er voor, dat is wel duidelijk. 


De eerste blauwe blokjes zijn gemaakt

 
en later op de avond komen deze schattige blokjes binnen.


Vanmiddag is Patricia er weer en de beginners gaan deze les direct leren om door te quilten. Wij vinden dat je dit onderdeel niet voor het laatst moet bewaren maar het moet een onderdeel zijn van de lessen. 


Dus ook vandaag zijn wij tot 16.00 uur open.

Fijn weekend

groetjes

Wietske