maandag 9 november 2020

Opgesloten.....

 In je eigen kamer. 

Geen water, geen warmte, geen..... niks dus. Echt koud is het gelukkig niet en onze monteur geeft er de voorkeur aan om buiten koffie te drinken. Het is heerlijk zacht weer dus eigenlijk hebben we niks te klagen. Maar gezellig is het natuurlijk ook weer niet.


Onze CV ketel. 20 jaar trouwe dienst. En de laatste tijd kregen we de opmerking:" Let een beetje op de ouderdom, hij doet het nog steeds, maar het zijn wel de laatste momenten. 20 jaar is lang."

Wacht niet te lang meer. We hadden het al eens uitgesteld in het voorjaar vanwege corona, maar we willen toch niet het risico lopen dat we met de kerst in de kou zitten en hulp nodig hebben.
Hij is ontmanteld.


Alles van de muur en het opbouwen kan weer beginnen.


Nog een paar uurtjes heeft de monteur nodig. Knappe jongens  zijn het toch. Respect voor wat ze doen met al die ingewikkelde apparatuur.


Ik ben met één van de bomen begonnen tussen de huisjes in. Beetje saai is het wel maar we moeten toch wel even alert blijven of onze hulp gewenst is. Al was het alleen al voor de koffie en een heerlijk stuk koek en een sanitaire stop.


De afgelopen dagen hield ik me bezig met de 2e vuurtoren. 4 komen er op en het vraagt enig rekenwerk om ze precies op de 4 punten te krijgen.
Gelukkig kan ik dat met een gerust hart aan Herman overlaten......


Het wordt mooi, ik ben er blij mee.

Woensdag om 10 uur gaan we weer open. 

Fijne dag. Ik ga maar eens een boterham eten in mijn eigen kamer, anders loop ik toch maar in de weg.

groetjes

Wietske