zaterdag 21 november 2020

"Es war einmal"......

 Zal het ooit weer gaan gebeuren? Grote groepen die we naar de overkant begeleidden omdat we met veel te veel waren.

Dubbele lessen die in de herhaling gingen en soms met 2 groepen in de winkel zaten? 1 in het cursuslokaal en 1 in de keuken?

2 jaar geleden precies op deze dag waren Sarah Fielke en haar man onze gast en logeerden ze bij ons. Heerlijke dagen waren het waar we zo enorm van genoten. We lieten hen Den Bosch zien en aten met hen in ons restaurant.



Ik zou liegen als ik zeg dat ik blij wordt van de huidige situatie. Rustig in de winkel, best wel regelmatige aanloop, maar toch......
Het heeft natuurlijk ook voordelen. Samen nieuwe stoffen uitzoeken, en pakketjes samenstellen voor de nieuwe maand, en vooral niet hoeven haasten.


Het inpakken is al lang klaar. Sommigen hebben het al gehaald de afgelopen tijd, sommigen komen de komende weken wel een keer langs. De rest is vandaag op de post gegaan.


Een enkeling kon echt niet wachten en is al klaar met de nieuwe maand


Marijcke was een poosje behoorlijk "van de leg". Had geen zin in quilten maar ze heeft de smaak gelukkig weer helemaal te pakken.
Zo leuk om te zien hoe goed het nu weer gaat. Ze komt gauw weer langs en ik verheug me er op.
Dat is trouwens ook een voordeel: Even gezellig bijkletsen met klanten. We hebben ruimte genoeg nu het cursuslokaal niet gebruikt wordt, en daar maken we druk gebruik van.
We zijn blij met de afleiding, maar we verlangen weer naar het gezellige volle leslokaal en vooral de Bee op woensdag begin ik erg te missen.
Vanaf januari gaan we het sowieso weer plannen met kleine groepjes. Voor nu wachten we het allemaal even af.
 

De blokken beneden voor de quilt van Koen gaan gestaag door.


en boven zitten de boompjes in elkaar. Dit weekend maar eens met de engelen aan de gang.


Het worden rustige dagen. Geen verjaardagen en geen afspraken........

Woensdag om 10 uur gaan we weer open.

fijn weekend

groetjes

Wietske