woensdag 13 augustus 2014

Wat overkwam ons allemaal…….


Je wilt zo graag buiten zitten:
Maar nadat je je helemaal geïnstalleerd hebt begint het te regenen, en nog niet zo'n beetje ook.
Dit overkwam mij gistermorgen 3 keer.

Toen ben ik binnen gebleven


Omdat ieder moment de reparateur van de wasdroger kan komen, vlieg je snel naar de buurtsuper, en je komt daar tot de ontdekking dat je je portemonnee bent vergeten, en je moet eerst weer naar huis om hem op te halen

Dat overkwam mij gisteren.


De meneer van de wasdroger komt, vindt het euvel en vraagt om een bak water en 2 handdoeken
Jullie snappen hem al

"Gebruikt u de wasdroger veel?"
Euh, dacht het wel, ja!!!

Nou, hij is verstopt.

En ik moet hem doorblazen 

dus 

Dan wordt het hier nat.


Maar de apparaten werken weer


Dat overkwam mij dus gisteren ook nog.

En dan gaan we eindelijk Isabel ophalen…….

Hier ging het om vandaag


En onze kleine prinses


Is ondergebracht op de afdeling
Druppels


Alle maxi-cosi's gezellig bij elkaar


En hier heeft ze in geslapen


Maar eigenlijk moest ze hier……


En dan kom je thuis en hoor je ergens een luidkeels gejammer.

Blijkt Britt opgesloten te zijn door de meneer van de wasdroger.
Door de haast was ik vergeten te controleren. Wat ze allemaal in de wasmachine-en droger ruimte heeft uitgespookt weet ik niet maar haar haren zaten onder het stof.

Ik heb haar extra geknuffeld

Dat overkwam ons gisteren ook


En Isabel?
Jongste heeft haar gistermiddag niet meer gehoord, ze heeft de hele middag geslapen.

Jongste had even tijd voor zich zelf.

Wat overkwam haar…….


Ik ben gistermiddag maar eens rustig op een stoel gaan zitten met een handwerkje………

Wel 2 uur achterelkaar zonder op te staan.

Dat overkwam mij zomaar….


Straks om 11.00 uur gaan we weer open.

Gezellig!!!

groetjes

Wietske

18 opmerkingen:

Judith zei

Wat een heerlijke blogpost weer, fijn dat Isabel zo onder de indruk was van de drukte om haar heen! Misschien heeft ze dat wel gemist........ Heerlijk voor dochterlief dat ze nu geen huilende schat had en wat voor zichzelf kon doen en jij........ Jij deed onbewust mee. Ook dat gebeurde gisteren! Fijne dag

M Verheij zei

Wat maak jij veel mee op een dag.Ik heb met veel plezier je blog gelezen.Hoe gaat het met je hand?

Bernadette van Gils zei

wat een bewogen dagje was dat voor jullie. Fijn dat Isabel een middag goed geslapen heeft zodat mamma wat tijd voor zichzelf had

groetjes
Bernadette

Anoniem zei

Nou een intensief dagje zo, maar het houdt een mens alert, lenig en in beweging. Dus had je de uurtjes lekker handwerken 's middags/'s avonds wel verdiend. Voor vandaag ook een heel gezellige dag gewenst.
Groetjes, Lenny

Rennie zei

Wat goed van je dat je jezelf kunt terugpakken na zo'n hectische dag. Dan blijft de balans zoals die moet zijn.

Heleni van Til zei

Je hebt je in ieder geval niet verveeld....

Marguerite zei

Je hebt je niet verveeld en op deze manier toch heel wat beleefd op een dag dat anders heel rustig zou zijn verlopen. Wat leuk dat Isabel in een hangmatje mag slapen

Herma zei

Wietske, wat herken ik toch veel in dit bericht. Allereerst natuurlijk dit lieve kleine hummeltje wat straks natuurlijk een heerlijke kattekop zal zijn (tja, meiden....) en dan het verhaal van de wasdroger. Jaren geleden toen onze kinderen nog jong waren, deed ik 's-avonds de droger aan. Hij draaide al even en ik hoorde een gebonk van heb ik jou daar. Ik dacht nog: ach dat zijn de sportschoenen van Carolien (die wate ik regelmatig en deed ze altijd in de droger), maar ik realiseerde mij dat ik helemaal geen schoenen in de droger had gedaan. Ik rende naar de droger en daar kwam Fleurtje (lapjespoes) uit gerold. Ze bleef even zitten, was een beetje dizzy. Ik had er niet aan moeten denken als ik er bij weggelopen was. Arm lief beestje.
Wietske, ik wou dat ik niet in het uiterste noorden van friesland woonde, Wat zou ik vaak in jouw winkeltje komen sneupen. Heel veel succes met je winkel en vooral heel veel genieten van dit lieve, mooie, kleine meisje.
Groetjes Herma

marga zei

Ja ja er zijn soms van die dagen. Maar zolang je er maar plezier in hebt is het geen enkel probleem.
Groeten
Marga

Marjan zei

Wat kan een handwerkje je dan uiteindelijk weer helemaal tot rust brengen, na alle hectiek...

Truus zei

Dat was me het dagje wel! Leuk dat je haar van de oppas mocht halen en daar een kijkje kon nemen.Zo'n hangmatje lijkt me heerlijk voor zulke babietjes om te slapen.Als onze oudste weer z'n huilbui had,dan deed ik hem in een omslagdoek en dan was hij rustig.
Arme Britt-ze kijkt je ook wel erg woest aan Wietske! Maar jouw washok is gelijk stofvrij. (lol)
gezellige dag vandaag
groetjes,Truus uit Drenthe

quiltingmieke zei

piep, leuk blogje meid, en wat een mens allemaal kan meemaken he op een dag....gelukkig eind goed al goed,
knufje mieke

Floor zei

Nou, saai is je leven niet, als je dat allemaal achter elkaar gebeurd.
Maar eigenlijk zouden het alleen maar leuke dingen moeten zijn.
Komt vast nog wel, anders maak je het toch gewoon leuk?
Regen of geen regen, je was wordt in ieder geval droog.

Irene zei

Haha, die blik van Britt spreekt boekdelen.
Enerverend dagje gehad zeg. Never a dull moment.

Groetjes, Irene

Anny zei

Ik geniet vooral van al die Maxi cosy' s op een rijtje. Geweldige foto.

Evelyne zei

Wat een dag zeg!
Wel grappig hoor die boze blik van Britt, ze was duidelijk not amused!
En dan samen met Isabel tot rust komen met een handwerkje.heerlijk toch.
Alles op z'n tijd hoor.

liefs,
Evelyne

Elza zei

Zo jullie hebben het wel weer gehad gisteren.
Dat heb je soms en fijn dat het zo goed gegaan is met Isabel dat is ook een rustig gevoel voor de volgende keer.
Lekker af en toe zelf ook even gaan zitten. Groetjes en een mooie dag.

Amarins zei

Jullie hebben heel veel beleefd op één dag. Fijn dat het Isabel zo goed is gegaan. Heerlijk om dan te gaan zitten met een handwerkje. Fijn weekend, Amarins