zaterdag 23 augustus 2014

Just in time…….

Vanmorgen vroeg……..

ja, ja ik weet het wel dat ik veel te vroeg wakker ben, maar ik vind het zo zinloos om in bed te blijven als je klaar wakker bent.


En dus begin ik aan mijn randjes van de week terwijl heel Nederland nog zo'n beetje op 1 oor ligt


Heb ik mijn schoenen nou bij mijn randjes gekocht of is het net andersom…..


Nou ja, hoe ook zij:

Ze zijn weer af, het is kwart voor 11 dus net op tijd voor dat de winkel open gaat.

Annelies en Simone

dank jullie wel voor weer een paar uurtjes plezier


Groetjes

Wietske

10 opmerkingen:

Petra Gerritsen zei

je bent inderdaad vroeg Wietske :-) !.. ze zijn weer MOOI !!

Marguerite zei

Je bent ruim op tijd klaar voor er weer nieuwe randjes aan komen. Kan je lekker verder met je stofjes en blokjes.
leuk ook zulke opvallende schoenen.

Phebe and Jane zei

Wat een mooie randjeslap. Leuk dat je er je eigen draai aan geeft.
Groetjes,
Marian

Hennie zei

Je borduurrol is prachtig Wietske, Jammer genoeg ben ik nog lang niet zo ver ik loop verschrikkelijk achter, nou ja ha, ha, eigen schuld had ik mijn vrije tijd maar ander moeten verdelen.
Fijn weekend Hennie.

Anny zei

Oh, volgens mij kun je gewoon niet meer slapen omdat je zoooo graag wil borduren! :-) knap hoor dat je helemaal bij bent. Ook ik loop hopeloos achter.

quiltingmieke zei

piep de ochtenstond...hihi knuf

Annie Kingma.Bonnema zei

Prima start op de Zaterdag morgen
Fijne Zondag.
Groetnis Annie

Rennie zei

Wat een leuke kleuren gebruik je toch.

Evelyne zei

Heerlijk lekker borduren als iedereen nog op een oor ligt. De rust in huis en de gedachten die zo heerlijk kunnen afdwalen.
leuke kleur schoenen heb je!

Geniet van de zondag en liefs, Evelyne

Anoniem zei

Ik zou willen dat ik eens wat minder zou slapen. Zal ik jou wat slaap van mij geven? Dan heb ik wat meer dag, dus tijd om te quilten.
Gezellige zondag en groetjes, Lenny