dinsdag 19 augustus 2014

Herfst? Of toch nog maar niet


Natuurlijk is de herfst mooi. Korte dagen, lange avonden, kaarsjes aan en in mijn geval mandje naast de stoel waar alles onder handbereik ligt.

Maar dan bedoel ik natuurlijk wel zo'n herfst:


En niet zo een: Ik geloof dat ik de afgelopen dagen minstens 5 keer nat geregend ben, en 1 keer heb ik echt moeten schuilen voor een enorme plensbui


En ik ben natuurlijk stom want ik heb gewoon een auto voor de deur staan maar in het kader van de broodnodige en noodzakelijke beweging pak ik altijd de fiets.
En dan heb je soms pech

Ik moet op zo'n moment altijd aan Midas Dekkers denken die eens beweerde, dat wanneer we alles op de fiets of te voet doen, we geen sportscholen meer nodig hebben.

In ondersteun deze uitspraak van harte!!!!


Wij gaan deze winter weer naar Curaçao en er gaan kinderen en kleinkinderen mee.
Afgelopen jaar kwam het er niet van, maar nu kunnen we ons weer enorm gaan verheugen op 10 dagen warmte, zon en plezier……




Schoonzoon heeft gisteravond laat de vluchten nog geregeld


Heerlijk vooruitzicht…...

Maar we gaan eerst nog een gezellige drukke tijd tegemoet in het atelier. Janine stuurde mij gisteren de foto van het ontwerpje van haar zelf wat we gaan gebruiken bij de cursussen. De stofjes heeft ze uit onze winkel gekozen, maar eigen stoffen zijn natuurlijk ook prima.


Op veler verzoek gaan we in november ook nog 2 data plannen en wel op de 7e en op de 21e. Lees onder projecten alle bijzonderheden en meld je aan als je er zin in hebt.

Ik heb gisteren dit blok op een andere manier geappliceerd dan ik anders doe en het resultaat is mooi geworden.


En dan nu maar eens kijken of we het vandaag een beetje droog kunnen houden.

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Marguerite zei

Terwijl de regen weer met bakken tegen de ramen slaat en jongste met vriendinnen regelt dat ze niet naar school hoeven fietsen maar een ouder ze met de auto brengt zie ik bij jou weer de mooiste en strakste applicaties. Mooi hoor! En wat heerlijk 10 dagen zon in het verschiet. We weten bijna niet meer hoe het voelt, warmte...
groetjes Marguerite

Marja zei

Hoe herkenbaar. Ik kwam gisterochtend recht van de kapper in een stortbui terecht (op de fiets). Weg was mijn mooie kapsel. Groetjes, Marja

Johanna Faber zei

Wat een heerlijk vooruitzicht, alleen daar al kan je van genieten
Ook hier nu herfst en veel regen,hoop dat het nog even afhoudt de winter, want wil nog wat dingen doen, en dat moet allemaal op de scooter, wil nog even niet afhankelijk zijn van Angus
Wouw wat zijn jullie vogels mooi geel,
Mooi je blok
Groetjes uit Zweden en een fijne dag

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk om zo met elkaar naar Curacao te gaan. Een heerlijk vooruitzicht. Ik ben door al die regen gisteren maar thuis gebleven, maar vandaag moet ik echt boodschappen doen. Hopelijk tussen de buien door.
En verder lekker voor Verdanda werken.
Fijne dag en groetjes, Lenny

Elza zei

Wat heerlijk dat dit met de vakantie al geregeld is, en jullie hebben wel erg veel regen in het zuiden, ik hoop dat er straks nog wat zon komt. Mooie blokjes Wietske.
Groetjes ELza.

Ageeth Dorsman zei

Ik ben ook dol op de herfst, maar inderdaad, niet met van die hoosbuien. Wat een heerlijk vooruitzicht om dan binnenkort op vakantie te gaan naar Curacao, dat is nog even heerlijk van prachtig weer genieten... Mooie applicatieblokjes heb je gemaakt!
Groetjes van Ageeth

Anoniem zei

Herfst? Even wachten graag, het is onze tweede week vakantie pas. We hebben hierna nog een week en blijven thujs, hopelijk volgende week een beetje zon, we wonen aan de kust en willen nog maar strand!!
Gr. Ria

Rennie zei

Wat een heerlijk vooruitzicht.

Annie Kingma.Bonnema zei

Dat is geweldig met de hele familie naar de zon.
Je blokjes zijn mooi.
Groetnis Annie

Floor zei

Nee, weer niet gelukt het droge weer.
Maar ik keek steeds op Buienradar en ging dan de hond uitlaten en naar de markt tussen twee buien door.
Ben ook gek op de herfst, maar wel in oktober, nu wil ik graag zomer, het is pas augustus.
Maar.... we zullen het er mee moeten doen, we hebben er geen zeggenschap over.
Gelukkig maar, anders kwam daar ook nog ruzie over :-)

marion zei

helaas niet gelukt dat drooghouden maar we hebben niks te klagen, we hebben al heel wat weken warm en droog gehad

Villa Zeezicht zei

Ach, met zoveel zon in het vooruitzicht kun je deze regenbuitjes vast wel hebben ;)
Geniet maar vast van de voorpret Wietske!!