zondag 31 augustus 2014

Klein maar fijn…….


Vanuit onze eetkamer heten wij jullie vanmiddag vanaf 1 uur welkom



Alles is voorbereid


Nog even de laatste controles


Jane hangt er wat slapjes bij maar wat wil je ook als je in een tijdelijke winkel in onaffe toestand aan de binnenkant van de kastdeur neergehangen wordt.



De sampler van dit jaar waarvan we de patronen hebben klaarliggen


En de primeur:

Jane in de borduurstand, ze is af!!!!!


Mijn randjes. Helemaal bijgewerkt…..


 En, dank zij alle goeie adviezen van de afgelopen tijd, voor de liefhebbers van de Stonefields, die straks uiteraard ook te bewonderen is, een vel papier op juiste dikte zodat jullie alvast met  de hexagonen kunnen beginnen om de tijd tot begin oktober door te komen.

Daar moeten heel veel van gemaakt worden…….

Heel veel


We sluiten ons atelier echt om 4 uur want we willen toch beslist nog een keer ons nieuwe kleinkind in Den Haag bewonderen.

Tot straks

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Judith zei

Heel veel plezier vandaag, maar dat gaat jullie zeker lukken!

Marguerite zei

Prachtig allemaal. Hoop dat het lekker druk wordt maar dat komt vast goed. Hoop ook op een beetje zon. Zeilmeisje gaat zo het water op. En jullie vanmiddag ook nog naar jullie nieuwste kleinkind. Wordt weer een top dag.
groetjes Marguerite

miekequilt zei

Veel plezier met veel bezoekers!!
En daarna genieten van de kleine. Dat moet een topzondag worden!!

Hermie zei

Heel veel plezier vandaag, ik had graag je geborduurde jane gezien, volgende keer beter.

Heleni van Til zei

Ziet er geweldig uit bij je. Hele fijne dag hoor. En als toetje.....kleinkindje bezoeken. Wat wil een mens nog meer.

Coco zei

Ik ben er schoon en gestreken helemaal klaar voor. Om 13.00 uur sta ik op de stoep...tot straks.

Floor zei

Ooohh wat liggen daar een heerlijke hapklaren brokjes klaar op tafel.
Leuk zo die als-sterren-gevouwen-lapjes.
Doen ze bij Carol Cox altijd met de kerststofjes, dat heb je gelijk al een kerstster.
Wat is de geborduurde Jane prachtig geworden, lijkt me heel leuk om die te maken.
Veel plezier vanmiddag (zal wel lukken!) en geniet na 4 uur van je kleine hummeltje.

Anny zei

Wat een lekkere hapjes! En Jane, die houdt zich kranig hoor. Een hele gezellige middag en... Ik doe Stonefields per post. Zou ik alsjeblieft ook alvast een beginnetje kunnen maken met die ( overdreven) honderden hexjes. Natuurlijk betaal ik de kosten. Groetjes aan Pepijn en ik ben helemaal vergeten om zijn vader en moeder en niet te vergeten zijn grote broer te feliciteren.

heleen zei

Wat leuk om met je kennis te maken. Je winkel zag er mooi uit en ik heb genoten van jouw Dear Jane en van de verhalen over de Stonefield. Bedankt!

Saskia Smit zei

Ik weet niet wat lekkerder is. Een schasltje bonbonnetjes of je mooie lapjes

Evelyne zei

Heb je een leuke dag gehad en een hoop enthousiaste cursisten blij gemaakt met een leerzame dag.
De dag was helemaal compleet met het bezoek van je nieuwe kleinkind denk ik.
Een geniet dag!

liefs, Evelyne