dinsdag 24 juni 2014

Waar is iedereen toch eigenlijk!!!!

Dat vroeg ik me gisteren af tijdens de voetbalwedstrijd.

Leuk hoor al die supporters, maar dit is toch een aanslag op onze economie?

En ik zag ook kinderen tussen het publiek.

Wie het weet mag het zeggen!


Herman was heel vroeg thuis vanwege een vergadering die niet door ging, de buurtsuper ging dicht.

weer met dank
aan Cissy

Maar oké, Nederland heeft al weer gewonnen.


En ik heb tijdens de wedstrijd mijn randjes geborduurd


Gistermorgen op het strand!!!
Fedde speelt er, en er is helemaal niemand. 
Nou denk ik dat ik wel weet waar iedereen is, maar toch……..


Nog een kleine 2 maandjes dan zal de nieuwe baby er zijn en oudste en schoondochter zijn zo verstandig geweest om de box alvast klaar te zetten in de kamer zodat de rangorde in huis nu al vast staat.

Nou zal de baby niet de hele dag in de box liggen, maar het is toch wel belangrijk dat Fedde voorbereid wordt want "ik ben 2 en ik zeg nee" is toch wel even een leeftijd hoor

Het zal  nog lastig voor hem worden want binnenkort wordt het nieuwe huis ook nog opgeleverd.

Maar goed, opa en oma hoeven zich daar gelukkig niet meer mee bezig te houden!!!!



Fijne dag

groetjes

Wietske




7 opmerkingen:

Marguerite zei

Gisteren was hier ook de discussie of het zeilen door zou gaan. Gelukkig wel. Wat een heerlijke avond was het. Zo stil. Soms hoorde je in de verte ohh en ahh zelfs keihard juichen. Wist dat het wel goed zat.
spannend nu voor jullie, nog een keer opa en oma. Gezellige boel op verjaardagen in de toekomst..

Judith zei

lekker rustig met dat voetbal, het gaat compleet langs mij heen! ik neem smiddags de serie bomb girls op en zit dat dan quiltend te kijken, ook heerlijk! fijne dag

Hermie zei

Op het strand was het ook ineens leeg, wij kijken ook geen voetbal, maar een aanslag op, de economie? Denk het niet, ik denk dat er veel in huis wordt gehaald om tijdens de wedstrijd te nuttigen en de cafe s doen goede zaken.

Heleni van Til zei

Ooohh Fedde heeft lekker de ruimte op het strand. Dat zal vandaag wel weer anders zijn.
Wel spannend weer voor jullie de komend tijd.
Groetjes

Floor zei

Heerlijk zo'n heel strand voor je alleen!
Maar toen was het voetballen toch nog niet bezig?
Ben je 2, dan zeg je inderdaad NEE!
Prachtige leeftijd, maar soms wel moeilijk om streng te zijn.
Misschien alvast een babypop voor hem om aan zijn broertje of zusje te wennen?

Ageeth Dorsman zei

Heel slim, om die box al neer te zetten! Da voorkomt straks een hoop strijd, als de 2-jarige ook absoluut in de box wil als de baby erin ligt (zegt deze oma, die op dat punt ervaringsdeskundige is...).En ik vond de stilte tijdens de wedstrijd gisteren zalig: kon ik mijn (loopse!) hondje even heerlijk, ongestoord uitlaten en laten rennen... Al had zo'n leeg strand ook wel fijn geweest.
Groetjes van Ageeth

Anny zei

Zalig zo' n leeg strand. Ik woon er bijna naast enga veel te weinig! En ja, oranje heeft heel wat op het geweten. Maar jouw randjes zijn tenminste ook weer af. Oh, wat loop ik achter!