donderdag 26 juni 2014

En nou denken jullie natuurlijk

Oh, gezellig we gaan foto's kijken van Jane-op-de-bee-in-Den Bosch.

Nou straks, 

eerst wil ik jullie een paar randjes per week laten zien. Jullie willen niet weten hoe leuk het is dat iedereen altijd zoveel moois mee neemt.

van Ans

dit is

en deze

toch echt

ook van Ans

zo leuk allemaal

van Helene

(Overigens borduren zij op mijn band met aurifil en ik vind het resultaat echt geweldig)


En dan nu toch naar Jane. 


Van Mandy


Zoals altijd weer heel bijzonder


Jeanne die gistermiddag een privé-Bee had.


Suus die rood-rose tinten gebruikt.

en de rest? Ik ben gewoon vergeten om er foto's van te maken, zo veel was er te zien en zo mooi allemaal.
Ik maak het de volgende keer echt goed want er is keihard gewerkt.

Stapels blokken heb ik gezien


De Sweet Hearts kwamen ook langs. Ik moet de mijne toch eens afmaken, maar hij ligt in de opslag wegens ruimtegebrek………..

mmmmm gelukkig maar, het leidt nu niet af tenminste


En zo ging het de hele dag door, ook gistermiddag


Oh gelukkig, Marion wilde een streepje maar uiteindelijk ging ze met het stipje naar huis


En ik?
Wij hebben eerst eens even ons rondje gefietst en daarna heb ik dit blok in elkaar gezet.
En ik ben blij


Blij dat het allemaal zo goed gaat en vooral dat het zo gezellig is.


Fijne dag allemaal, ik ga weer verder met nieuwe blokjes vandaag. Als het droog blijft lekker naar buiten.

groetjes

Wietske

10 opmerkingen:

Judith zei

K'was er niet, maar k'was er toch! Leuke randjes, mooie extra borduursels er tussen. Leuke stippen, word je altijd vrolijk van. Volgens mij herken ik ook de fleurige stippen in een Jane! Wat enig om daar nu blokken van te zien! Fijne dag wietske,

Heleni van Til zei

Ooohhh wat een heerlijk moois Wietske. De inspiratie zou ervan over de kook raken.
Fijne dag.

Judith zei

wat mooi allemaal! kan me voorstellen dat je er dan op een gegeven moment niet meer toe komt om foto's te maken ;) fijn dat je zo heerlijk veel aanloop hebt!

Marguerite zei

Staat natuurlijk ook raar als je de hele dag met je fototoestel in je hand rondloopt maar de volgende keer wel doen hoor!!!!
Er ligt een bult werk hier in huis op me te wachten maar daar heb ik helemaal geen tijd voor ik moet/wil blokjes maken. Ohhhh zijn hier ook pillen voor? Gewoon niet te willen stoppen. Gelukkig is het hier niet zulk zonnig weer dus roept de tuin niet.

Floor zei

Wat heerlijk is dat toch om zo te kunnen genieten van een paar lapjes! Nou ja.... een paar...., we hebben er immers toch nooit genoeg?
Leuk dat die Jane's zo verschillend worden.

Lida zei

Gave blokken en mooie randjes! Groetjes
lida

conny's quilts zei

Wat heb je dankzij jouw winkel toch een leuke ontmoetingen en bof je dat je steeds zo veel moois kan zien. Heel fijn dat je dat foto's maakt om ons hier ook mee te laten genieten!

Bosch melkmeisje zei

Wat een hoop mooie projecten bij elkaar!

wilma oud zei

Geweldig vind ik die randjes en vooral omdat ik het zelf niet kan en er bewondering voor heb. En wat laat je weer veel moois zien. Bravo voor iedereen. groetjes Wilma

Wilma zei

O wat laat je lekker veel moois zien! leuk om zo mee te kunnen genieten.