woensdag 25 juni 2014

Gisteren

Had ik nog even tijd om de G12 te maken.

Het leek me niet de makkelijkste.

Maar met wat hulplijntjes


Kreeg ik al heel snel overzicht


Dit keer heb ik met paternoplaat en freezerpaper gewerkt

kleine knipje om de ronding
mooi te krijgen. Even aanstippen
met fray check

Zo moet het uiteindelijk worden

Netjes met kleine steekjes eronder door appliceren. Ik gebruik hiervoor het zijdegaren zodat je er (bijna) niks van ziet

Gelukt, en ik ben tevreden


Straks om 10 uur weer de Dear Jane Bee, en om 11.00 uur gaat de winkel open.


Ben heel benieuwd naar alle resultaten van de afgelopen maand. Er zal vast wel het een en ander te fotograferen zijn denk ik.

Fijne dag

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Jij hebt ook een leuk "open" bordje. Beetje plakken en knippen op de vroege ochtend, dan maak ik mijn mooiste plaatjes ;-)
Fijne dag! Marijke

Judith zei

Wat heb jij dit blok slim gemaakt! Ik heb zitten worstelen met een stukje stof! Spannend hoe verschillend al die blokjes in elkaar gezet worden! Veel plezier op de bee, fijne dag

Marguerite zei

Ben nog lang niet aan dit blokje toe. Maar zie gelukkig dat de blokjes bij bijna iedereen niet van een leien dakje gaan. Ben benieuwd naar de plaatjes van morgen.
veel kijkplezier Marguerite

Lida zei

Lekker bezig! Fijne dag
Lida

Judith zei

leuk om stap voor stap foto's te zien! zo leef ik een beetje mee met het tot stand komen van een mooi blokje :0)

Elza zei

Je blokjes worden steeds mooier, fijne dag vandaag.

Johanna Faber zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Johanna Faber zei

Wat een leuk blog is dit, en een fijne dag

Groetjes uit Zweden

Ageeth Dorsman zei

Het is een mooi blokje geworden!
Groetjes van Ageeth

marion zei

heel veel plezier samen op de bee

Anny zei

Even glimlachen over dat blokje G 12. Het klinkt als een heel ingewikkeld werk als je niet beter zou weten.