zondag 29 juni 2014

Full house

Wij zijn er klaar voor en sluiten dan een mega-druk en super gezellig weekje af.
Voor vandaag:

De high tea en we gaan de Mug-Rug borduren

Momenteel schijnt trouwens het zonnetje


Er gaan mannen mee met Herman op de boot


Ik heb mijn feestrok uit de kast gehaald en voer nog even de laatste controles uit

Heel belangrijk!!!!

Je bent directeur of je bent het niet…….


Gisteren een prachtige Jane gezien


Met krantenknipsels gedrukt op stof


Eergisteren een druk bezochte Bee
Ester prachtig in beige - rood - creme




Janine kiest haar eigen kleuren


 En Anja, zo knap. Vorige maand nog niks en zoekende en twijfelend en nu……


Gisteren 2 ontzettend leuke vriendinnen voor een privé-workshop


De dames gingen hartstikke blij naar huis. We kenden elkaar niet, maar….
Ach we zien elkaar weer, ik weet het zeker!





 En ik blijf maar lieve cadeautjes krijgen voor Isabel
Een boek van Els en Tineke's moeder breit nog maar door op ZEER hoge leeftijd.
Jongste houdt hier van, dus Isabel gaat het zeker dragen…..


Niet doodmoe Wietske?????

Nee hoor, hier krijg ik energie van, maar zonder Herman zou ik dit natuurlijk nooit volhouden!!!!

Morgen weer een verslagje

groetjes

Wietske

17 opmerkingen:

M Verheij zei

Heel veel plezier en succes vandaag.
Helaas ben ik er niet bij, maar via je blog toch een beetje

Jasmijn zei

Succes maar vooral veel plezier! Ziet er weer fantastisch uit.

Anoniem zei

heel veel plezier vandaag
Tineke

Floor zei

Wat een gezelligheid allemaal bij jou!
Je beleefd zo nog eens wat met al die dames die bij je komen. Mooie blokken en quilts bekijken en natuurlijk veel verhalen. Lijkt me vermoeiend maar heel leuk.
Die high tea ziet er nu al mooi uit, maar als er straks lekkers op tafel staat dan wordt het vast een feestje.
Hopelijk blijft het weer goed voor de rondvaart met Herman.

Anoniem zei

Heel veel plezier vandaag en geniet.
groetjes Mieke

en ik hoop voor de mannen dat ze het droog houden

Margret Dollenkamp zei

Heel veel plezier vandaag

Annelies zei

Heel veel plezier !

Anoniem zei

Ik wens jullie een ontzettend gezellige dag toe. Hoop dat het droog blijft. Ook de mannen een fijne dag gewenst. Leuk dat jullie dit voor de mannen organiseren. Ik hoef niet te zeggen geniet ervan, maar doe het toch. Ik lees wel hoe het geweest is.
Groetjes, Lenny

Heleni van Til zei

Hele fijne dag vandaag.

Coco zei

De gedachte dat er zoveel dames met de Dear Jane bezig zijn geeft mij energie.
Jouw Dear Jane Bee is altijd een feestje.
Veel High Tea en Vaarplezier voor vandaag...

Marguerite zei

Leuk dat je als je voor de vrouwen iets leuks verzint de mannen niet vergeet. Ze hebben het al zo zwaar met een quiltende vrouw. Ze moeten overal mee naar toe en alleen maar verhalen over lapjes aanhoren. Hahaha.. Nu kunnen ze meteen zien dat ze niet de enige zijn die het zo zwaar hebben. Al zijn er natuurlijk ook heel veel mannen, zoals jou Herman, die meedenken met hun vrouwen.
Hele fijne dat vandaag. Hoop net als mijn voorgangers al zeiden dat het vandaag droog blijft. Het ziet er dan veel leuker, mooier, liever uit...
Groetjes Marguerite

Quiltlia zei

Een hele fijne dag en hopelijk droge dag.
Groetjes Lia

Ageeth Dorsman zei

Dat waren volle, maar heerlijke dagen bij jou, Wietske! En de tafel zo gezellig gedekt voor de high-tea. Complimenten trouwens voor het initiatief voor de mannen, want dat is echt leuk! Fijne dag nog verder en groetjes van Ageeth

Hennie zei

Wat komen er prachtige DJ projecten voorbij, ik moet de mijne ook eens weer tevoorschijn halen.
Zo te lezen heeft iedereen zich heel goed vermaakt ! ! !
Fijne avond Hennie.

wilma oud zei

Weer heerlijk genoten van je verhaal en foto's. Groetjes Wilma

Annie Kingma.Bonnema zei

Prachtige blokken, en een fijn blog post om te lezen weer.
Feestelijk hoor je rok.
Groetnis Annie

Anny zei

Aan het eind van de dag hoop ik dat het een geslaagde dag was. Een dag met een sterretje. Anny