maandag 11 november 2013

Wat een puinhoop was het gisteren


We waren goed bezig 


Wat in eerste instantie


Een onoverzichtelijke bende leek


Werd na verloop van tijd


Steeds leger en beheersbaarder


En was de kast op maat gemaakt en kon de eerste stof er in


De voorkamer was tegen de avond nog een rommeltje


Maar na een paar uur zaten we er toch maar weer knapjes bij


Met mooie sfeerhoekjes overal.
En we zijn er ontzettend blij mee.

Allebei!!!!


Herman heeft voor de zekerheid 2 stoelen onder de kroonluchter gezet want hij is bang dat ik
"tegen de lamp loop"

Vandaag maar eens even rustig zitten, rondje fietsen en handwerken

Fijne dag

groetjes

Wietske

28 opmerkingen:

Marguerite zei

Dat is een hele klus geweest zeg! Doe maar een dagje kalm aan. Fantaseren van hoe het er straks uit komt te zien. En zo nu en dan een rondje fietsen. Groetjes Marguerite

Coco zei

Het wordt prachtig mooi bij jullie in het atelier. Hoe kan het ook anders op zo'n schitterende vloer.

Judith zei

Leuk hoor, nu komt het toch met grote stappen als dichterbij!

KijkDaarIs zei

Het ziet er al leuk uit !
voor dat alles een plaatsje heeft.....maar dat gaat helemaal goed komen....het is nu al gezellig !!
fijne dag....

marion zei

oooh wat ziet dat er al leuk uit.........jullie hebben wel keihard gewerkt.

quilting Jeannet zei

Dat kan ik me zo voorstellen Wietske dat je nu even aan een rondje fietsen toe bent, zeg, wat anders, ik wil soms reageren op je blogje wat je schrijft, maar dat gaat bij jou niet. Je kunt bij je instellingen op je blog het vinkje email aanvinken dat je terug gemaild kan worden als je een bericht plaats, soms is het best leuk om dan een reactie terug te ontvangen. Of je moet het bewust uit hebben staan.

M Verheij zei

Het wordt echt knus zo te zien, wat een grote kamers hebben Julie.
Succes vandaag, het is erg koud om te fietsen hoor.

Heleni zei

Het gaat een heel sfeervol atelier worden, geen enkele twijfel. Hartstikke leuk.

Supergoof zei

Harde werkers, het ziet er heel gezellig uit, heel veel SUCCES!!
:o)

Hermie zei

wat zul jij vannacht lekker hebben geslapen, of juist niet door al de plannen in je hoofd.

Anoniem zei

Jullie hebben hard gewerkt gisteren zeg. Petje af. Kan me voorstellen dat je vandaag even wat gas terugneemt. Maar een dagje heerlijk handwerken/quilten is nooit weg. Ik ga het vandaag doen voor Stichting Verdanda.
Groetjes, Lenny

Ineke B zei

Ik zie het al voor me, wordt heel erg gezellig bij jullie!

Anoniem zei

Zaterdag hier ook de kamer veranderd-heb ik zo af en toe.Met hulp van schone zoon hebben we het meeste verplaatst.Nu nog enkele kleine dingetjes,maar dat komt nog-eerst de spieren laten bijkomen.
Dacht even dat jullie dezelfde bank hebben als hier,maar het is toch even anders.
Geniet van jullie harde werken en doe rustig aan.
groetjes,Truus uit Drenthe

Sis Voorn zei

Gaat goed vooruit !
Denk je nog aan mijn boek ? Of is ie op ?
Dank je wel

Wietskes Quilts zei

Nee hoor, ik heb gereserveerd voor jou

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi en gezellig een fijne dag, zonnetjes schijnt hier, goed voor een rondje fietsen
Groetnis Annie

sylvia zei

ziet er heel erg sfeervol uit, harde werkers!!

Bernadette van Gils zei

hard gewerkt zeg, alleen jammer dat ik het nooit zal zien want las in je borige blog dat je 2 trappen op moet en dat red ik niet
veel succes met alles en geniet van je rondje fietsen
groetjes
Bernadette

Nardy zei

Dat ziet er heel gezellig uit zo!

Ageeth Dorsman zei

Maar dat harde werken en die puinhoop zijn niet voor niets geweest! Wat gaat het er al sfeervol uitzien, en echte stofrollen-kasten, dat maakt dat het toch heel tastbaar vorm aan gaat nemen, dus een heerlijk fietstochtje vandaag heb je zeker verdiend.
Groetjes van Ageeth

Rennie zei

Het moet altijd eerst een bende zijn voordat de trots kan komen. Ziet er gezellig uit.

nelleke zei

Hoi Wietske,

Wat een werk weer verzet, met mooi resultaat. Het ziet er knus uit ja, zonde om tegen zon mooie lamp aan te lopen.........



liefs

Nelleke

Tony zei

Hallo Wietske, Het ziet er prachtig uit. Ik weet zeker dat het mooi wordt. Ik heb je blog ook al aan diverse vriendinnen doorgegeven. Ze zijn blij dat er weer een quiltzaak komt in Den Bosch. Groeten Tony.

Anny zei

Dat is heel verstandig van Herman, die stoelen onder de lamp! Het ziet er goed uit hoor!

marga zei

En dat is het belangrijkste dat jullie er allebei blij mee zijn. Om te fietsen was het weer vandaag geweldig dus ik hoop dat je een beetje genoten hebt.
Groeten
Marga

wilma oud zei

Het ziet er nu al erg sfeervol en gezellig uit. Komt helemaal goed bij jullie. groetjes Wilma

Evelyne zei

Wat ziet het er al mooi uit Wietske. heel sfeervol!
Succes met de verdere plannen.

lieve groetjes, Evelyne

Elza zei

Dit hebben jullie weer netjes opgelost.