donderdag 14 november 2013

Beetje onwennig nog

Eigenlijk liep ik gisteren een beetje rond als de bekende kip zonder kop


Waar moet je nou gaan zitten als je zoveel ruimte hebt?


Ergens in het midden dan maar, mijn dagboek moet nodig eens bijgewerkt want daar heb ik de hele maand nog niets aan gedaan


De eerste officiële post vanuit het atelier wordt verstuurd

Beetje rommelen hier en daar


Nog helemaal leeg en maagdelijk wit


Hopen dat de stoffen gauw komen en we weer verder kunnen gaan met inrichten


Vanmorgen hebben we een afspraak bij de groothandel voor borduurspullen, maar eerst rijden we naar de stort om het verpakkingsmateriaal van 18 dozen af te voeren.

Fijne dag

groetjes

Wietske

22 opmerkingen:

Jeanneke zei

Heerlijk, om zo'n grote tafel in je eentje in te wijden. Voor je het weet, zit je met zijn tienen! Zou best een keertje aan willen schuiven, maar de reis is voor mij niet te doen. Ik blijf je dus maar gezellig op je blog volgen.
Ik ga vandaag aan precies zo'n tafel lekker Bee-en :>)
Groetjes en een fijne dag gewenst,

Jeanneke.

Annelies zei

Misschien moet je de plaats aan de kop nemen, om te wennen voor als je een groep dames hebt die je iets wil leren.

Saskia van Schie zei

Ha, ha, wat een joekel van een tafel...ik zie Herman en Jij al zitten...ieder aan een hoofd van de tafel...en hoe was je dag vandaag? Wat zeg je? ik kan je niet horen...
Veel plezier met de inkoop vandaag! Xas

Marjan zei

Fantastisch, zo'n mooie grote tafel... Veel succes en plezier met de volgende voorbereidende activiteiten!

Sonja- Sezoentje zei

Oh, ja, ik zie het ook al voor mij , jij en Herman ieder aan een kop van de tafel, net zoals de adel vroeger, haha, dat moet je toch één keer geprobeerd hebben;)
Het ziet er heerlijk gezellig uit ook al staat er nog niet zo heel veel.
Liefs, Sonja

Bernadette van Gils zei

ziet er goed uit en wat een gezellige theepot heb je staan erg leuk
groetjes
Bernadette

Judith zei

Het gaat wel snel allemaal hoor, voor je het weet heb je "herrie in de keet"

Coco zei

Die mooie lange tafel an jou doet mij herinneren aan mijn Amerikaanse tijd. Ik had diezelfde tafel in het wit maar bij mij stond hij vol met quilt projectjes, naaimachines en oh zoveel meer...ik mis die gezellige tafel. Hier moet ik het doen met tafel van 1 meter 40. Groot verschil! Jouw atelier wordt prachtig....veel quiltgeluk!

marion zei

oooh ook nog borduurspullen, je winkel wordt echt een snoepje

Heleni zei

Wat heb je enige stoelen uitgezocht Wietske. Het wordt knotsgezellig in je atelier. De blauwe kast vind ik toch zo'n snoepje.

Marguerite zei

Wat vind ik dit toch leuk. We zien het iedere dag een beetje groeien bij je.
En sorry ook ik zie jullie beide aan een kop van de tafel zitten. Probeer het eens? Ik ben altijd zo nieuwsgierig of die mensen vroeger dan wel gezellig zaten te eten. Volgens mij moest je naar elkaar brullen. Mag je morgen weer knus tegenover elkaar zitten. Ohhh en dan borduurspullen uitzoeken. Wat lijkt me dat gaaf....
Zit morgen vroeg weer achter mijn computer ben zo nieuwsgierig.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Verbazend hoe snel een woonruimte ineens een cursus ruimte wordt, alleen door een andere tafel en wat stoelen. Ik kan haast niet wachten om het eind resultaat te zien. Ben ook zo blij met je borduurhoek!!
Liefs, Liesbeth

marga zei

Ik weet zeker dat het goed gaat komen alle nieuwe dingen moeten wennen. Het ziet er in elk geval gezellig uit.
Veel succes.
Groeten
Marga

nelleke zei

Hoi meis,

Heerlijk zòn ruime tafel. Wat een vorderingen weer. Zo leuk om te volgen allemaal.
Veel succes verder.

liefs
Nelleke

Lida zei

Wat heerlijk al die ruimte, nu lekker die kasten vullen en genieten! Groetjes
Lida

Atelier Hartendief zei

Hoi Wietske,

Als je de middelste plank iets naar boven verplaatst (wel zelf gaatjes boren) kunnen er 2 rijen rollen in en kun je de mandjes in de kasten achter de deurtjes.Kijk maar op mijn site bij atelier http://www.atelierhartendief.nl/openingstijden.php

Groetjes Marijkedoen.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat gaat het ineens snel bij jullie. En wat een tomeloze energie om dit zo snel voor elkaar te krijgen. Ik ben ook zo benieuwd hoe het allemaal wordt.
Groeten, Joke

Rennie zei

Ik hoop voor je dat je de kast snel kunt vullen met mooie stoffen. Ze zullen er mooi in staan.

christine zei

oh het wordt een plaatje jouw atelier het jammer dat het zo ver weg is voor mij maar anders ... maar ik blijf je wel volgen ga je ook een web winkel openen.

christine p/s ben weg van die kastje die blauwe .

Anoniem zei

Geen nood Wietske...die maagdelijk witte kast ziet er straks lekker gevuld uit met de meest fantastische stofjes. In mijn gedachten noem ik je wel eens FLEUR KLEUR. Dit naar een personage welke op de scouting (bevertjes) gehanteerd wordt en mijn kleindochters over vertellen. Nou dag Fleur tot mails.
Jeanny (zonder)

Wilma zei

O Wietske, wat gaat het allemaal lekker snel, het wordt kei-leuk!

wilma oud zei

Wat ziet dat er al uitnodigend uit. Die mooie tafel met stoelen en dat leuke servies goed erop. Heel gezellig Wietske. Fijn weekend. Groetjes Wilma