vrijdag 8 november 2013

Van alles door elkaar



Echt zo'n regeldag had ik gisteren, met van alles en nog wat.......
Het begon eergisteren al toen de postbode 2 keer aanbelde, de eerste keer met de boeken van de Jules en de tweede keer met een heerlijk cadeau voor mijzelf

gekocht bij Nelleke

Ik ben al tijden een fan van haar en wat ze maakt is toch zo leuk

deze prachtige foto's

staan op haar blog

en het is zeer de
moeite waard

om er een kijkje te nemen

En deze beide dames, "Vodjes" noemt Nelleke ze, wachten nu op een plaatsje in mijn atelier. (Ze hebben de reis prima doorstaan). Wanneer we open gaan hangt af van de levering van de stoffen. Straks om 11 uur komt de leverancier en dan zullen we een hoop dingen kunnen invullen, en zal ik jullie zo snel mogelijk informeren.

Voordeel van ruimen en organiseren is dat je een tafel overhoudt......


En dit is toch wel handig

het is een volle kamer
maar wel heel
comfortabel

Tot nu toe legden we onze jongens bij het verschonen maar even op het logeerbed, maar dat is nu niet meer nodig.

Een mooie stevige tafel, met een mand vol spullen die het voor een opa en oma-die-straks-op-2 baby's-gaan-passen- wel heel erg makkelijk maakt

alles zomaar voor
het grijpen

Nu nog vol met luiers voor onze beide 2 jarige mannen die nog nooit van een wc hebben gehoord, maar straks piepkleine luiertjes die in rap tempo gebruikt gaan worden, de Etos heeft straks een goeie aan ons


En deze kon ik echt niet weerstaan, hij is helemaal in de goeie kleur van de kamer


En tja, tussendoor ben ik ook alvast bezig om de Sint, die ieder jaar weer ouder wordt, alvast een beetje te helpen


En kan ik het weerstaan om hier gewoon langs te lopen.....
Nog wel..........
Met opgeheven hoofd......


3 steekjes heb ik gisteren gedaan, meer niet want om half 10 gingen bij mij de luikjes dicht.


Francoise is begonnen met de "Hof van Adriana" Een nieuw mysterie. Ik weet nu al dat hij weer prachtig wordt.
Ik doe voorlopig even niet mee

Maar houd alle wegen erheen mooi open
je weet maar nooit

Vandaag de stoffenman en onze grote Zweedse vriend, dus morgen bericht ik weer.

Fijne dag

groetjes

Wietske


11 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Nou helemaal voorbereid zie ik!!...heerlijk..
Dan lees ik nu pas van de gewijzigde plannen...wel balen.. maar.. jullie hebben het weer prima opgelost!!!!!
Spannende dagen en druk...geen wonder dat de luikjes vroeg waren gesloten!!!
Heel veel succes met de komende werkzaamheden!!!
De opening komt steeds dichterbij...succes!!
Fijne dag ...
enneh....pas goed op jezelf hoor....jezelf niet voorbij lopen!!

bep zei

Die popjes Wieke daar val ik als een blok op, mijn poppenmoederhart gaat harder kloppen, ik ga haar eens snel opzoeken,
Bep

Elza zei

Fijne dag vandaag en succes met het uitzoeken van al die mooie spullen.
Mooie kamer voor de kleinkindertjes.

Wilma Kuin zei

Wat een heerlijk verslag,...

Rennie zei

Druk dagje vandaag, maar geniet er van. Ik heb ook een knipoog gekregen van Piet om die oude mand te gaan helpen.

Anoniem zei

Dat was een drukke dag en vandaag weer druk.Lijkt me heerlijk om stofjes uit te zoeken,maar ook moeilijk om te kiezen in zo'n stoffensnoepwinkel.
Heel veel succes
groetjes,Truus uit Drenthe

Ageeth Dorsman zei

Wat een mooie uitdaging, dat je een atelier aan huis gaat beginnen, en wat een geweldige nieuwe ervaringen zullen er op jullie weg komen. En dan ook nog oma worden van een tweeling, wat spannend allemaal! Tegen die tijd moet ik maar eens even zien, dat ik toch een keertje die kant uitkom, lijkt me leuk! En ook (meer dan) leuk zijn die prachtige, primitive dolls, die je laat zien;ik ga zeker even een kijkje nemen op haar blog. Fijn weekend en groetjes van Ageeth.

Judith zei

druk, druk, druk! lieve kinderkamer is het zo, met een stevige tafel en een lieve knuffel :0) stijgt de spanning al voor het echte winkelwerk?

Marguerite zei

Zo nu en dan zal je hoofd wel overlopen ben ik bang. Plannen die eerst niet door kunnen gaan, dan een nieuw plan, en dan ineens een plan dat je wellicht nog eerder open gaat dan bij je eerste plan. Wat een hectische maar wel zeer gave tijd.
Jezelf niet voorbij lopen hoor! Neem zo nu en dan je rust en dan zet je vanzelf weer wat meer steekjes.
Groetjes Marguerite

Annelein zei

Zo ben je even niet langs geweest en zo is er weer allemaal nieuws te melden.
Allereerst natuurlijk het wonder van een tweeling die nu wonderlijk worden gevormd in de moederschoot. Hoe kostbaar?!!!!

Maar dan ook de nieuwe ontwikkelingen rond het atelier in jullie eigen huis. Volgens mij gaat dat helemaal goed komen.

nelleke zei

Lieve Wietske,

Mooi verslag..veel te lezen en te zien, zoals herkenbare popjes voor mij. Lief om te laten zien!

Het sinterklaasgebeuren...zo leuk!

Woonde ik maar in de buurt dan bood ik me absoluut aan om eens op te passen op je kleinkinderen...wat lijkt me dat heerlijk!

heel fijn weekend


lieve groetjes

Nelleke