zondag 10 november 2013

Dagje rust


Heerlijk, een hele dag zitten in de auto, je rond laten rijden van zuid naar noord. Ik kan er van genieten, en gisteren al helemaal.

We werden verwacht in het hoge Noorden, heel erg hoog, nog een heel stuk verder dan de stad Groningen.
Maar gisteren was het heerlijk om zo lang te "moeten" stilzitten en je gedachten in de vrijloop te zetten

Mijn zus en zwager waren 40 jaar getrouwd!

Wij hebben een bijzonder kinderrijke familie, en dus was er een clown uitgenodigd om het nageslacht te vermaken


En was mijn mams niet eerder rustig voordat ze haar 20e achterkleinkind op schoot had


20 achterkleinkinderen en nog 4 onderweg op dit moment
Ze is niet meer zo op de hoogte van alle namen van deze generatie

Het was een mooi feest

Maar voordat wij in het hoge Noorden aankwamen deden we Bep eerst aan, want ik had een missie.
Ik had een poosje geleden mijn zinnen gezet op

Elisabeth.

Ik zag haar hangen op de beurs en vroeg of ik haar mocht kopen. Dat mocht, maar ik kreeg haar pas na de beurs.

ze krijgt straks
een prominent plekje

En ja hoor, het kleinkind van Bep was zojuist geboren. We wisten dat het ieder moment gebeuren kon en net toen wij aankwamen had ze een telefoontje gehad.

BEP, VAN HARTE!!!!

de mand met cadeautjes
staat al klaar


Even wat sfeerhoekjes bij Bep. Jullie begrijpen denk ik wel wat voor sfeer ik graag zou willen realiseren.


Kijk, een eigen atelier biedt voordelen. Ik kan zomaar overal Herman mee naartoe nemen. Hij is sinds kort ook erg geïnteresseerd


Hij staat niet meer verveeld te wachten,
vraagt niet meer wanneer we nou eindelijk weer weggaan en hij
wordt niet meer kriebelig als ik te lang sta te kletsen

Kortom

Het is een feest om ergens met hem heen te gaan

Jammer dat je na zo'n hele lange dag in zulk slecht weer nog helemaal naar huis moet rijden.

Het was echt vreselijk

Hij mag nu dus uitslapen. Ik hoef dat niet want ik heb gisteren onderweg 2 keer geslapen.

Heel herkenbaar denk ik

Fijne dag

groetjes

Wietske

15 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Ook al zo'n vroege vogel!
Fijne zondag!
Groetjes Marijke

M Verheij zei

Wat leuk dat je ook even naar Bep kon hadden jullie toch een tussenstop.
Hebben jullie onze kaart ontvangen (gewoon via de post)?
Maaike

quilting Jeannet zei

Heerlijk om zo,n warme grote familie te hebben Wietske,en bijzonder dat ook je moeder er nog is, geniet er maar extra van! Met die sfeer komt het wel goed bij jou, het gaat vooral om de echtheid en de oprechtheid die er in een mens zit, en dat zit bij jou wel goed.

Anoniem zei

O wietske wat heb jij een gezellige dag gehad en dan ook nog bij Bep aan wat leuk dat je Elisabeth heb gekocht ik ga haar nog maken ze ligt al geknipt op de tafel een fijne zondag groeten Margret

Jet en Zus zei

Geen enkel idee zegt dat het jou niet gaat lukken een fijne sfeer in je winkel te scheppen. dat gaat je lukken!!!

Groetjes Anita

Annelies zei

Wat een gezellige dag voor je.

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel fijn zo'n mooie dag, en al de familie weer eens gezien.
ja ik ken dat ook een grote familie
Groetnis Annie

Anoniem zei

Lijkt me heel gezellig zo'n grote familie, ken dat niet. Wat ontzettend fijn dat je moeder dit nog mee kan maken.
Het was inderdaad vreselijk slecht weer gisterenavond, wij kwamen uit Huissen en waren al blij toen we thuis waren in Eindhoven. Jullie hadden eens zo'n lange rit.
Geniet ze vandaag van de rust. Groetjes, Lenny

Anoniem zei

Gezellige dag heb je gehad met je reis naar het hoge Noorden en het weerziem met familie en bij Bep langs.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Hermie zei

Heeeeeerlijk om dan zo in de auto te zitten, ik kan het me helemaal voorstellen, ik kan daar ook van genieten,vooral ook als de natuur zo mooi is. Herman geniet er nu dus ook van, van al die lappies en verhalen etc. Mijn DH was 20 jaar geleden gelijk verkocht aan alles wat ik maakte op quiltgebied, hij vindt het prachtig en gaat ook overal mee naar toe, kent ook heel veel termen en dat is best leuk hoor.
Geniet ze samen van het in orde brengen van jullie atelier.

Marguerite zei

Wat een grote familie heb jij zeg!
En met je winkel komt het helemaal goed. Als je steun en toeverlaat er ook plezier in heeft zeker.
Groetjes Marguerite

Judith zei

Ha ha die man van jou, wat grappig! Leuk dat hij zo betrokken is bij jouw plannen. Hoewel hij nu ook wel 'moet' nu de winkel in huis komt. En wat een tempo! Nog even en je bent voor de Kerst geopend....... Heel veel succes de komende tijd, spannend hoor.

Floor zei

Wat leuk dat je man zo'n interesse heeft voor quiltwinkels.
Kunnen jullie lekker samen aan de slag.
Kan je geen workshop houden voor mannen, zodat we allemaal zo'n enthousiaste man krijgen?

Rennie zei

Je hebt een leuke dag gehad en fijn toch dat je echtgenoot zo geinyeresseerd is.

wilma oud zei

Proficiat met je zus Wietske. Ja 40 jaar, een hele tijd al. En wat een leuk feest was dat. Nou als je de sfeer van Bep wilt delen, zit je wel goed denk ik. Daar houden zoveel quiltsters van. Fijne avond nog. groetjes Wilma