dinsdag 19 november 2013

Niet echt......

Toen ik het borduurpatroontje kocht kreeg ik de vraag:

En, ga je er nu ook 2 maken?


Nou, nee dus. Ik ben bang dat ik deze niet eens af krijg. Nou heb ik nog een paar maanden de tijd maar tot nu toe heb ik er nog niet veel plezier in.


Te veel verschillende kleurtjes en te veel telwerk. Ik word er doodmoe van. Zelfs mijn magneet-met-papier-ertussen-geklemd-zodat-ik-weet-waar-ik-ben helpt mij niet.

Vroeger borduurde ik moeiteloos het ene mega grote werk na het andere.

Dat was vroeger

En dus heb ik Jane eens even weer tevoorschijn gehaald,
en in no-time stond het grootste gedeelte van het paarse blokje erop.


Lekker makkelijk, overzichtelijk en heerlijk om te doen.

Gistermorgen heb ik alle delen van de kleine banen van de Sweet Hearts geknipt uit freezerpaper en op stof gestreken. Daar heb ik dus de komende dagen werk genoeg aan om het om te rijgen.


Mooi, met die frisse kleuren


Gistermorgen zag ik ook bij toeval Elisabeth in een andere setting op Face Book. Ze is gemaakt door Margret, vriendinnetje van zusje in het Noorden van het land


Kijk, hier zit de mijne, kant en klaar gekocht bij Bep.


In overleg met Bep ga ik hier een projectje van maken.

Maar vandaag nog niet. 

Vandaag staat de vormgever op de agenda en vanmiddag ga ik thee drinken bij Francoise.
Even nadenken over gezamenlijke plannen........

Fijne dag

groetjes

Wietske

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Goedemorgen Wietske,

ik gebruik vaak kleurpotloden of stiften om dezelfde hokjes een kleur te geven waardoor het patroon veel overzichtelijk wordt. Eerst het patroon kopieren en dan gaan inkleuren. Wie weet is dit wel de oplossing voor jou.

groetjes Trudy

marion zei

ik mak en vergrote kopie van het patroon ( echt groter) en dan kleur ik het in met potlood

Annie Kingma.Bonnema zei

Kost veel tijd en rust dit patroontje te borduren.
Vind het een mooi werkje, maar het is niet om even vlug tussen door te doen.
Fijne dag
Groetnis Annie

nelleke zei

Ach... Wietske eerst even over je borduurwerkje...het is wel super schattig zeg!! Zo fijntjes. Maar je moet in zòn intensief werkje natuurlijk wel plezier hebben. En je doet al zo veel.

Ik vind de pop SUPER!!!! Heel gezellig ziet ze er uit. Ben al benieuwd naar je project ermee.


ff de vorige post bekijken


liefs


Nelleke

Anoniem zei

Zo doe ik het ook al jaren en dat werkt heel goed, zeker omdat je hetb tegenwoordig inderdaad kan vergroten, succes.

Rennie zei

Ben benieuwd hoe jullie vormgever er uit gaat komen. Gaat altijd veel tijd in zitten. Veel borduurplezier.

Supergoof zei

Toch is het borduurpatroon heel erg schattig, misschien elke dag een klein stukje borduren?
Misschien heb je op dit moment te veel aan je hoofd, het is ook zo leuk spannend allemaal met de winkel.
:o)

miekequilt zei

Moet het op tijd af zijn? Misschien kun je een soort "tegoedbon" maken. Dan geef je het als je klaar bent.
Je doet zo veel op dit moment, ik zou kiezen voor de dingen waar je energie van krijgt, niet voor de dingen die energie kosten.
Lieve groeten, en tot gauw in je winkel!!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Het patroon is schattig maar je hebt het nu ook wel erg druk met de zaak. Voor zo'n werkje moet je toch een beetje rustige bui hebben. Gewoon even mee wachten tot je weer in rustiger vaarwater zit.
Groeten, Joke

Wilma Kuin zei

Oh ik houd zo van de patronen van Bep,..

Anita Vlijtige Handjes zei

Je hebt genoeg te doen. Een tip! Het borduurpatroon vergroten naar A2 of A1 dat werkt veel rustiger aan je ogen. Helpt mij altijd heel goed.