dinsdag 5 november 2013

Heerlijk babynieuws


Het zou even stil zijn op mijn blog maar dit fantastische nieuws mag ik nu toch echt met jullie delen


Herman en ik worden weer opa en oma!!!!!!

Alleen niet van 1 baby.
Nee

Als alles goed gaat komt er een tweeling

Nou snappen jullie natuurlijk wel waarom ik zo hard aan het borduren ben



Natuurlijk weten wij het al een poosje, maar jongste en schoonzoon wilden echt de eerste spannende maanden even afwachten


Maar de eerste kleertjes zijn natuurlijk allang gekocht, en de kleine spruiten hebben een paar weken geleden al kennis gemaakt met hun oma.

Leuk hoor zo'n echo


Volgens mij zagen ze mij wel zitten..........


Een poosje geleden zag ik op Facebook deze foto en die heb ik toen gelijk opgeslagen, en o wat heb ik er vaak naar gekeken de laatste tijd.

En nu maar hopen dat het goed gaat met beide kindjes en dat ze goed gaan groeien. Tot nu toe gaat de zwangerschap zeer voorspoedig.

Beetje moe,
misselijk.......

Ach, het hoort er allemaal bij.

Kinderen krijgen is een wonder, maar in ons gezin een heel groot wonder!

Ik kan jullie niet zeggen hoe blij en dankbaar wij zijn.

Later deze week meer nieuws over onze plannen verder

groetjes

Wietske

59 opmerkingen:

Brigitta zei

Dubbel gefeliciteerd!

Sonja- Sezoentje zei

Oh heerlijk , van harte gefeliciteerd hoor Wietske. Zelf ben ik stief-tante van een tweeling (twee meidjes) en het is zoooooo leuk om die samen te zien opgroeien, dubbel genieten :)
Liefs, Sonja

Annerieke zei

<3 <3 <3 elijk gefeliciteerd en samen maar lekker genieten van de voorbereidingen

Anita Vlijtige Handjes zei

Hartelijk Gefeliciteerd. Dubbel genieten van deze tijd.

Marja zei

Van harte gefeliciteerd.

Marja zei

Van harte met dit prachtige nieuws!

Groet,

wilma oud zei

Oh Wietske, wat een fantastisch goed nieuws. Ik ben een beetje ontroerd. Heerlijk gaan genieten en voorbereiden. Oja, natuurlijk dubbel gefeliciteerd! Groetjes Wilma

quilting Jeannet zei

Fijn Wietske, dubbel plezier, en fijn dat je het nu mag delen met wie je wilt. Het zal vast heel erg leuk worden! Gefeliciteerd.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wietske, van harte gefeliciteerd. En dan nog wel oma worden van een tweeling.
geniet ervan!!!! Mieke

Jeanneke zei

't Is een wonder boven wonder...
Alle goeds en geluk gewenst.
Groetjes,

Jeanneke.

Martine zei

Gefeliciteerd, twee tegelijk wat een rijkdom. En nu maar lekker meegenieten van de voorbereidingen.

Suuske zei

Wat fijn dat je het nu hier mag delen hè! Ach ach, wat is 2013 toch een jaar voor jullie. En dan 2014... als ik jou was zou ik ook voor dat jaar een dagboekquilt maken!
Proficiat voor jullie allemaal!

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat een fijn nieuws , en met ons delen.
Hartelijk Gefeliciteerd.
Wat een rijkdom straks 2 kindjes bij jullie na geslacht.
Druk hoor je mag alles dubbel maken, ik weet er van
Groetnis Annie

Anoniem zei

Lief plaatje van de 2 kindjes Oma.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

.Antje zei

Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd. En dan ook nog een tweeling.
Nu ik zelf oma ben geworden weet ik pas echt hoe speciaal en bijzonder het is.
Ook onze kleine Tess is een wonderkindje. Als je dochter medisch gezien niet zwanger kan worden en dit gebeurt dan onverwachts toch, dan mag je zo'n klein meisje toch wel een wonderbaby noemen. Ik vind het een groot geschenk.
Geniet ervan, groetjes, Antje

Berna zei

Van harte gefeliciteerd!

stitchesandbeads zei

fantastisch nieuws, dubbel gefeliciteerd

groetjes
Geke

Heleni zei

Dat is nog eens geweldig nieuws Wietske. Van harte gefeliciteerd. En nu maar lekker genieten van alle voorbereidingen.

Anoniem zei

GEFELICITEERD wat en leuk nieuws.
Groetjes Lia

Mupminoes zei

Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd.
En een tweeling is zo leuk, ik weet er alles van. Die van mij worden over 3 weken al weer 10 jaar

Coco zei

Oma & Opa dubbel gefeliciteerd! Langzaam maar zeker wordt het een grote familie...
Dat wordt een dure Sinterklaas...

Sis Voorn zei

GEFELICITEERD !!!
Spannend hoor ....

Anoniem zei

Wietske, echt zoals je eerder blogde: verleden, heden, toekomst. Veel zegen en geluk gewenst. Groetjes, Anneke

M Verheij zei

Wietske,wat fijn dat je het nu aan iedereen mag vertellen.Jij en Herman gefeliciteerd.
Maaike

Ineke Hulzebos zei

Oh gefeliciteerd, wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd!

Nardy zei

Wat een fijn nieuws, gefeliciteerd! En een tweeling is erg leuk. Mijn man is van een tweeling en dat blijft bijzonder.
Genieten de komende tijd!

els b zei

Wat een heerlijk nieuws! Van harte gefeliciteerd! Wordt een spannende tijd voor jullie.

Ria zei

Oh, wat bijzonder, een tweeling. Van harte gefeliciteerd.

Floor zei

Wat een heerlijk nieuws is dat! Twee kleintjes tegelijk, wat een verrassing.
Van harte gefeliciteerd!
Best zwaar straks voor de ouders, want ze hebben vast allebei tegelijk honger, maar ook een feest om voor twee nieuwe mensjes te mogen zorgen.
En jullie zijn er ook altijd nog om eens bij te springen niet?
Nu leuk kleertjes kopen en borduren.
Leuk is dat zo'n echo.... wat had ik dat ook graag gehad van mijn kinderen, maar dat was toen nog niet.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een prachtig nieuws. Felicitaties voor jou en Herman en natuurlijk voor dochter en schoonzoon. Heerlijk om hiernaar uit te zien en mee te genieten van de echo's en voorbereidingen. Nu snap ik ook waarom jij aan dat borduurtje bezig was.
Groeten, Joke

nelleke zei

ohhhhh!!! Meen je dat?? wat geweldig Wietske! Van harte gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap gewenst.


liefs


Nelleke

Conny's-blog zei

Gefeliciteerd OMA en OPA. Geniet er maar lekker van jullie................liefs.Conny

Handige Handjes zei

Mooi nieuws zeg! Geniet maar van alle voorpret, en het maken van allerlei spulletjes voor de kindjes....

Annelies zei

Geweldig nieuws. Van harte !!!

Judith zei

Wat een heerlijk nieuws! Wanneer worden ze geboren? Fijne avond!

KijkDaarIs zei

OHHHHH wat een heerlijk nieuws!!!!
Gefeliciteerd!!!

conny's quilts zei

Wat een fijn nieuws. van harte gefeliciteerd!

Evelyne zei

Een dubbele proficiat van mij.Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan en dat jullie opa en oma worden van twee gezonde kleinkindjes!

Liefs, Evelyne

Wilma zei

Geweldig nieuws! van harte gefeliciteerd!

Rennie zei

Felicitaties in stereo!

sharon's shabby creations zei

OOOO Wietske,

Wat een super nieuws!!!!! Echt gaaf hoor en dan ook nog een tweeling!!! Wat een gezegend geluk Super!!!

Geniet van de mooie voorpret!!

Veel liefs Sharon

Ingrid Vijverberg zei

Nogmaals van harte gefeliciteerd, dat wordt dubbel genieten!

Marguerite zei

Gefeliciteerd en nog wel van een tweeling.
Daar zijn jou handen straks heel hard nodig.
Groetjes Marguerite

Hermie zei

Och wat leuk, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap ook voor de a.s. ouders. Nu hopen dat de zwangerschap goed gaat verlopen en dat jullie straks twee gezonde kleinkindjes er bij hebben.Het blijft telkens weer een wonder die kleintjes.

betty prins zei

Gefeliciteerd Wietske met dit mooie nieuws! Hoop dat de zwangerschap goed zal verlopen, want het blijft een wonder, 2 kleintjes!!!
Onze tweeling ( van zoon en sch.dochter) is nu 16 mnd oud en het is ongelofelijk leuk om ze te zien opgroeien.
Heel veel plezier met de voorpret!

Jeanny zei

Van harte gefeliciteerd, geweldig leuk!!

Jet en Zus zei

Gefeliciteerd!!

Een tweeling, dubbel genieten!!!!
Ik kan het weten ik heb er zelf ook een, al zijn ze nu 26, geniet er nog steeds van!
Het is even druk maar als ze oud genoeg zijn om met elkaar te spelen, wordt het makkelijker als een eenling, ze hebben altijd een vriendje te spelen en heb jij de handen weer even vrij, dan is het makkelijker als een eenling!

Heerlijk vooruitzicht!!

Groetjes Anita

bep zei

Wat een heerlijk nieuws, hier wachten we ook nog met spanning , bep

Bernadette van Gils zei

geweldig nieuws Proficiat voor de a.s. ouders, opa, oma en de rest van de familie
hopenlijk gaat de misselijkheid en zo snel over en kan de jonge moeder genieten van het zwanger zijn
groetjes
Bernadette

sylvia zei

van harte gefeliciteerd, wat een geluk!
groetjes, Sylvia

Anoniem zei

Wat leuk voor jullie allemaal en spannend. Gefeliciteerd.
Mieke

Monica zei

Oh, super leuk, van harte gefeliciteerd, ga maar lekker genieten van de voorbereidingen

Lida zei

Gefeliciteerd, wat een heerlijk wonder en wat fijn voor jullie dochter en schoonzoon! Ik wens haar sterkte met de zwangerschap en de bevalling en jullie allemaal een heerlijke verwachtingstijd gewenst! Groetjes
Lida

Ageeth Dorsman zei

Wat een ontroerend nieuws heb je te vertellen... is het krijgen van 1 kindje al een groot wonder op zich, wat zijn dan 2 kindjes? Heel erg gefeliciteerd en ik wens de a.s. mama en papa en jullie, als a.s. opa en oma, een fijne zwangerschapsperiode en vooral een voorspoedige bevalling met 2 beeldschone, kerngezonde kleinkindjes toe! Groetjes van Ageeth

Anny zei

Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws.

marga zei

O geweldig proficiat met dit mooie nieuws voor Opa en Oma. Maar ik wens ook de ouders heel veel geluk toe.
Groeten
Marga

ria vogelzang zei

Lieve Wietske en Herman, wat een wonder!!! Heerlijk om zo te mogen genieten!!!!!!!!
Een heel dikke kus en knuffel van mij en ik hoop met jullie mee dat de hele zwangerschap voorspoedig mag gaan en jullie allemaal straks kunnen genieten van twee prachtige (klein-)kinderen!
<3, Ria.

Elza zei

Gefeliciteerd een tweeling is zo bijzonder, ook wij worden weer opa en oma nu van 1 kindje. De tweeling krijgt eind maart een broertje of zusje.
Heerlijk.

christine zei

oh Wietske wat een prachtig nieuws een tweeling van harte hoor ook wij gaan weer opa en oma worden. onze zesde kleinkindje .


christine