dinsdag 14 februari 2023

Intens verdriet.....

 

 Mijn lieve lieve zusje overleed gisteravond. 

Wat was ze ziek en wat is er goed voor haar gezorgd!!!!


We zijn zo onvoorstelbaar verdrietig.

Ook mijn vriendinnen sturen bloemen naar ons om troost te geven, en dat doet zo goed.


 Mijn zusje dat nog zo graag de laatste quilt voor Guus af wilde maken en het aan mij toevertrouwde. 

Een hele nacht werkte ik door om maar op tijd klaar te zijn zodat ze hem zelf nog kon geven.


Mijn zusje dat aangaf nog zo graag een keer naar Nunspeet te willen gaan om er een workshop te volgen.

Eind september lukte het nog net en genoten we "samen" van "samen"


Maar wat was ze toen al moe en wat kostte het haar veel moeite.


Wat gaan we haar oneindig missen.

De uitvaart is maandag dus de winkel is deze week nog gewoon open.

Volgende week zijn wij de hele week gesloten vanwege carnaval.

Herman en Wietske