woensdag 10 november 2021

Opnieuw.......

 Een nieuwe Bom van Hannie Hennink:

Huizen & Harten

We werken graag met Hannie. Ze maakt leuke originele patronen en in onze winkel zijn ze erg geliefd.


In februari gaan we er mee beginnen en onder het tabje Projecten vind je alle info.
Na nieuwjaar komt het quiltje onze kant op en zal het een poosje in de winkel hangen.


Ook weer opnieuw:

een Dear Jane Bee voor de liefhebbers.

 Met elkaar aan de kleine blokjes werken.We kiezen iedere keer 1 blokje uit en ik help je erbij. Thuis kun je dan op je gemak verder werken of aan nieuwe blokjes beginnen.

Op woensdagmiddag 12 januari om 13.00 uur gaan we er mee beginnen. Samen stimuleren we elkaar en het is sowieso leuk om met elkaar ergens aan te werken.

Onder het tabje cursussen vind je alle info. Meld je aan via de mail:

wietske.meinders@hotmail.com


 Heb je het boek en /of de mallen nog niet? We hebben nog een aantal op voorraad.


Even weer kleuterjuf zijn gistermiddag. 

Sinterklaasliedjes aan op de I-pad en luidkeels meezingen met Suze en Isabel. 
Het schoentje ken ik nog van vroeger toen ik voor de klas stond en op you tube vond ik wat voorbeeldjes om ze te versieren.


Tussen de bedrijven door de heerlijke verhalen van Isabel van alles wat ze op school beleeft.


Het resultaat mag er zijn. 

Alles ging mee naar huis en ik begreep van haar moeder dat ze gisteravond nog 3 gemaakt heeft.


Heerlijke uurtjes waar we erg van genieten.

Vrijdag en zaterdag zijn we ook weer open en zaterdag is Anke er weer met de les "quilt as you go"



fijne avond allemaal

groetjes

Wietske