maandag 22 november 2021

Natuurlijk......

 Wist ik het eigenlijk wel al een aantal weken. Het kon niet missen.

De hernia

Helaas, in volle hevigheid. 

De Mri is gemaakt en wat ben ik blij dat ik een linkje meekrijg naar huis zodat we thuis "de plaatjes kunnen bekijken."

Daar snappen wij als leek natuurlijk niks van maar gelukkig hebben we de kennis binnen ons gezin en slechts één blik in de vroege avond is genoeg om mijn vermoeden te bevestigen.

10 jaar geleden had ik het ook alleen ben ik geloof ik een beetje vergeten hoeveel pijn het doet.

Morgenvroeg overleg met de neuroloog over het te voeren beleid. Lang leve de privékliniek....... In rap tempo worden de stappen gezet.

Gisteren vroegen we onze schoonzoon, de papa van de meisjes, of hij alvast de kerstdozen met Herman van het zoldertje af wilde halen zodat Herman in gedeeltes alvast aan het kerst versieren kan beginnen.

Onze kinderen hadden wel zin in een gezellige middag en de meisjes zijn er gek op om opa en oma te helpen. 


Al gauw is iedereen hard aan het werk en wordt er in rap tempo van alles uit de dozen gehaald.


Dit is de mooiste bal zegt Isabel en die moet dus als eerste in de boom. Barack Obama..... Vele jaren achterelkaar nam één van onze kinderen kerstballen mee van haar vele reizen die ze maakte en dit is er zo één. Altijd zo leuk om ze weer op te hangen.


Onze kerststal. 

Meer dan 40 jaar oud en gekocht in een periode dat we het echt niet konden betalen. Bezitters van 2 huizen waren we en we raakten het ene huis maar niet kwijt. Ook toen hadden banken geen medelijden. We woonden nog in Eindhoven en voor 500 gulden hebben we het toch gedaan.
Nog steeds denken we ieder jaar terug aan die periode - van - eindjes - aan - elkaar - knopen........


Natuurlijk is de piek als laatste aan de beurt en ook dat is de klus die voor Isabel weggelegd is. 


Het is klaar, we gaan genieten. Sinterklaas slaat dit jaar ons huis over, maar we gaan vast wel bij wat kinderen op bezoek.


Woensdag om 10 uur gaan we weer open.

Fijne dag

groetjes

Wietske