zondag 14 november 2021

Op afstand......

 Gelukkig hebben we het allemaal al goed geregeld en liep de workshop "Quilt as you go" van Anke op rolletjes.

We krijgen hier en daar vragen of we wel open blijven, of de lessen gewoon doorgaan enz......

Uiteraard blijven we open, gaan workshops en lessen ook gewoon door en zorgen wij voor een veilige omgeving. 

We houden ons strikt aan de geldende regels!


Op FB kwamen gisteren deze foto's voorbij: 13 november 2019 waren de blokken klaar voor de quilt bestemd voor Suze.


Ontzettend lieve afbeeldingen
en nadat alles in elkaar gezet was, ging de top naar Marina toe om gequilt te worden.


Op 3 april 2020 gingen we het avontuur aan om de quilt over de grens te smokkelen. We mochten immers niet naar België en België mocht niet naar ons toe komen.

Wat hadden we een plezier dat het ons gelukt was. De quilt ligt nu in het bed van Suze en ze is er zo blij mee.
Later zullen we haar nog eens vertellen  hoe het destijds ging.


De Sinterklaasperiode is weer aangebroken en we krijgen veel foto's van de kinderen.


Gelukkig trekken kinderen zich niets aan van de ellende rond de Pietendiscussie en corona. Zij genieten gewoon van alle festiviteiten.

Voor mij is het even minder gezellig.


Niet naar de verjaardag van Fedde en Koen deze week, niet meedoen met de kinderen in de voorbereiding naar de Sint.

Al zo lang heb ik rugklachten en als je dan eindelijk een verwijzing krijgt van de huisarts voor de neuroloog en je op de wachtlijst staat voor ergens in december een eerste bezoek probeer je een spoedplekje te krijgen in het ziekenhuis. 

Helaas na een telefoontje: "Sorry mevrouw maar december gaat ook al niet lukken, het wordt op z'n minst januari".
De moed zakte me in de schoenen en ik ben op zoek gegaan om op een andere plek terecht te kunnen.
En zowaar het is gelukt en de komende week kan ik in de MRI. We moeten er wel voor naar Rotterdam maar dat interesseert ons niet. 

En dus schrappen we alle afspraken uit de agenda om maar niet verkouden te worden of nog erger ........
Je moet er toch niet aan denken dat het nu niet door kan gaan.


Ik ben weer verder gegaan met de leuke kleine blokjes van de Dear Jane. Voor geïnteresseerden hebben we aan de rechterkant op het blog de tutorial weer opnieuw geplaatst van "That Quilt".

Een waardevol blog dat ik altijd even raadpleeg als ik met een nieuw blokje begin. Klik er even op en je hebt een overzicht van alle blokjes en de punten.

Voor woensdag 12 januari staat de eerste Dear Jane Bee weer gepland. We hebben nog slechts 1 of 2 plekjes vrij dus mocht je nog zin hebben? Alle info vind je onder het tabje cursussen.


Woensdag, vrijdag en zaterdag zijn we weer open. 

Woensdagmiddag is er een workshop: werken met H 250 onder leiding van Patricia. 

Zaterdagmiddag zijn de beginners er weer, ook onder leiding van Patricia.

Deze week zal het blog de 4 miljoen pageviews gaan bereiken. Ik ben er trots op en blij mee. Het schrijven van blogjes gaat me nog niks vervelen, en ik merk dat zeer velen er nog steeds van genieten.........




Tot gauw

groetjes

Wietske