zondag 16 augustus 2020

Ik was er even niet......

 Eergisteren zag ik dit overzichtje al langskomen en oh wat verheugde ik me op een koeler weertype.


Helaas merken we er hier nog niks van en liggen we voor de tiende nacht op rij te slapen in de airco. Natuurlijk is het fijn dat je je huis kunt koelen maar het voelt op den duur niet echt prettig meer......

Hopen dat hier nu snel een einde aan komt.

Maar ik mocht een dagje uit gisteren. Vorig jaar hadden we ons al aangemeld voor een workshop in Etten Leur, maar die werd uiteraard uitgesteld tot gisteren.

De workshop met de dieren van Laura Heine en Marlieke gaf les


In de nieuwe overkapping vlak achter de winkel.
Heerlijk om juist nu buiten te zitten.


Ik had het makkelijk, Anke haalde mij op en bracht mij weer thuis, Herman redde zich prima met de winkel en Patricia kwam helpen en lesgeven.
Anke koos voor de dromedaris
 

 En ik voor de luiaard


de buurvrouw links voor de paspop


en met 2 gezellige buurvrouwen aan de rechterkant was de tafel goed gevuld maar kon iedereen zich prima aan de afstand houden.

 
Een gezellige groep en er was gelukkig tijd genoeg om er een leuke dag van te maken en bij te praten.
Na de middag was het ook erg prettig om wat rustiger aan te doen want het werd al weer erg warm.


Eén van de klanten van Monique kwam langs met de Haas, ook van Laura Heine. Het is een pracht exemplaar, helemaal opgevuld en zo mooi gequilt.


Een heerlijk dagje uit, al vond ik jammer dat ik een aantal klanten heb gemist. Nota bene ook helemaal uit Friesland, maar ik wist niet dat ze kwam....
Jammer, maar we maken het wel weer goed.

Fathering the Nest, deel 3

Al veel boeken zijn naar de post gebracht de afgelopen dagen. Er zijn nog een paar op voorraad,


dus meld je via de mail als je dit prachtige boek toegestuurd wilt hebben. Het is echt de moeite waard om het in je bezit te hebben.


Nog een leuke quote die ik vond op FB.
Het zal ons quilters erg aanspreken.

Woensdag gaan we om 10 uur weer open. Vrijdag en zaterdag zijn we ook open. Daarna sluiten we een weekje en gaan we hier en daar vakantie vieren.


Fijne dag

groetjes

Wietske