dinsdag 12 augustus 2014

Hé Wietske, ik dacht……….


Dat jij alleen maar lichte fel gekleurde stofjes had…….

Nou,Jeannet, dan ben je toch niet goed op de hoogte hoor.

Kom dan nu eerst maar eens even in de kasten neuzen.


Ik denk eigenlijk dat ze wel een beetje verbaasd was


En ze zocht even heel snel een paar typische Jeannet stofjes uit.


Jorrit moest en zou Bossche Bollen eten, maar aangezien ik daar niet zo van houd, werden ze even in mijn koelkast gezet zodat ze mee naar de B&B konden vlak buiten de stad, waar moeder en zoon een paar dagen kunnen genieten van de rust en van elkaar.
De paps van Jorrit houdt het fort rondom het huis.

Tenslotte is een camping - aan - huis - in de zomer- een hele bedrijvige bezigheid heb ik nu geleerd en Jorrit mist het wel een beetje om dan zelf nooit met z'n paps en mams op vakantie te kunnen gaan.


En na ruim een uurtje neemt het bezoek weer afscheid.


Nog even een foto voor Face Book


En had ik nog mooi even de tijd om rondjes te appliceren voordat ik ging koken: blok 9 en 10 van de Stonefields. Ik vertel maar niet hoe het blok heet want dat vergeten jullie toch weer.


en ik moest even aan de bossche bollen van Jorrit denken toen ik hier mee bezig was.
Ze zijn nog niet klaar,

 rondom komen 8 cirkels.
Een heel precies werkje dus.


En gisteravond laat was het mandje van Jane Stickle ook klaar.


Vandaag staat er iets heel leuks op het programma: kennismaken op het kinderdagverblijf van Isabel.
Ze stond al lang ingeschreven en vorige week besloten jongste en schoonzoon om eens te gaan kijken met haar. Schoonzoon werkt al weer en jongste is nu aan het opbouwen.

Isabel werd in de hangmat gelegd en viel onmiddellijk in slaap. 
En dus mag oma vandaag gaan kennismaken zodat de gang voor mij erheen een makkelijke is als jongste weer volledig aan het werk is.

Mijn auto is inmiddels helemaal Isabel-proof, we hebben een extra maxi-cosi aangeschaft zodat ik haar op ieder moment kan ophalen en niet van vervoer afhankelijk ben.

Maar ze zal nog heel veel bij oma komen slapen (en huilen) de komende tijd, we bouwen het allemaal heel rustig op.

En ze vindt het hier bij ons prima, ze voelt zich intussen helemaal kind-aan-huis-in-het-atelier.

Ik zal straks leuke foto's maken, dus morgen een verslagje.

Bedenk ik me dat ik gisteren helemaal geen foto's van Jorrit heb gemaakt, maar misschien wil hij dat ook wel helemaal niet.

Jeannet en Jorrit, nog veel plezier deze paar dagen, hopen dat het een beetje droog blijft. Maar ach, er is zoveel te zien in deze stad, jullie komen je tijd wel door!


Fijne dag

groetjes

Wietske