dinsdag 6 november 2012

Heerlijk, 2 dagen helemaal niets.......




Tijd dus om van alles te doen.

Natuurlijk heb ik dan de gedachte van: "o dan kan ik mijn huis eens schoonmaken". Ik duw die gedachte even heel ver weg. Nee ik ga heerlijk steekjes maken, zoveel en zo vaak ik maar wil.

Gisteren ben ik weer begonnen met de basisquilt. Volgende week zaterdag hebben we weer een cursus en dan wil ik mijn huiswerk wel af hebben.



Nog 3 te gaan, dan is deze rand ook af.




Winter in blogland schiet ook op. Het blijft een leuke klus om te doen, vooral ook omdat ik er nog geen nieuwe stofjes voor aangeschaft heb. Alles komt uit de restdoos.

Zaterdag liepen we in de stad en bij de Life Style winkel verkopen ze deze stolpen.


Ik was er al een poosje naar op zoek maar kon de juiste maat niet vinden. Hier staan ze in alle verschillende groottes. Dit is de kleinste.

En dan de poesjes van het op-een-na-jongste-zusje:






Ik heb begrepen dat er op 1 poesje een optie is, en 1 poesje houdt zusje zelf. Ze raakt ze dus wel kwijt, dat gaat wel lukken.

Prettige dag

groetjes

Wietske

9 opmerkingen:

Sezoentje-Sonja zei

Goedemorgen, jij bent ook al heerlijk vroeg erbij, ik zit ook al heerlijk op de bank, laptopje erbij en dadelijk nog een paar steekjes zetten voor de dag begint:)
Wat heerlijk dat je een quiltcursus in de buurt hebt, stond ook op mijn verlanglijstje maar hier is zo niets te vinden helaas!
Je stolp is prachtig en wat heb je mooie spulletjes ondergezet, een aanwinst hoor!
Fijne dag vandaag, liefs, Sonja

Ineke B zei

Je hebt groot gelijk dat je lekker de tijd voor jezelf neemt met al die leuke projecten waar je mee bezig bent. Het stolpje met de klosjes ziet er heel gezellig uit, het zijn de kleine dingetjes die het doen.

Wens je een heel gezellig dagje voor jezelf, geniet ervan!

Judith zei

À clean house is à sign of à wasted life! Lekker steekjes zetten dus, genieten hoor.

Bernadette van Gils zei

Lekker 2 dagen steekjes zetten is toch veel leuker dan huis schoonmaken. Dus veel plezier met de steekjes.
Mooi stolpje om aparte dingen in te zetten die je wilt bewaren en fijn dat je die eindelijk gevonden hebt.
De poesjes worden steeds mooier, ik zou ze wel allemaal willen maar dat gaat niet met een hond in huis.
Geniet van je dagen voor jezelf en de resultaten van 2 dagen steekjes zien we tegemoet
groetjes
Bernadette

Marguerite zei

Wat ga je lekker met je stofjes. Ach als je eerst aan de poets gaat en daarna steekjes gaat zetten liggen er weer draadjes. Dus laat de poets maar zitten en ga lekker met de stofjes aan de gang.
Ben zelf geen kattenmens maar wat zijn deze poesjes mooi. Echte fotomodellen.
En je stolpje helemaal te gek.
Groetjes Marguerite

marga zei

Ik zou zeggen geniet van die twee dagen en niet gaan poetsen hoor dat blijft wel liggen.
Lieve poesjes.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Ach ,even blazen en dan lekker aan de gang gaan.
Hier liggen ook nog steeds lakens te wachten op een strijkijzer,maar mijn borduurtje roept net even harder!
Succes met je quiltwerk en geniet van je vrije dagen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma.Bonnema zei

O wat fijn 2 daagjes helemaal aan de hobby, dank voor je meeleven.
Ik zit maar weer even blog te lezen, verder kan ik nog niet veel.
Maarik word aan alle kanten verwend.
Groetnis Annie

sharon's shabby creations zei

Wat een schattige kittens zeg!! En wat ben jij een bezige bij zeg!! Ik zie zoveel moois voorbij schieten!! Helemaal super!!

Groetjes Sharon