donderdag 20 augustus 2015

T*R*O*T*S…...

Ben ik

Als:

Het randje per week weer eens op bezoek komt. En alhoewel ik dit jaar niet meedoe blijf ik het leuk vinden dat er nog steeds zoveel mensen zijn die er wel weer aan begonnen zijn. 

Een superleuk initiatief!!


Als Mara stofjes komt zoeken voor haar workshop.
Binnenkort maken we afspraken zodat ze hem ook bij ons kan geven.


Anneke, die niet zover hoeft te reizen om naar Den Bosch te komen, maar het wel even moet organiseren om gebracht te worden.


Klazien en vriendin die van veel verder komen en dan ook nog hun eigen winkel een dagje in de steek laten en ook weer langer moeten reizen omdat de trein net niet doet wat er van hem verwacht wordt.


Karen met vriendin uit Rijpwetering, onderweg om stoelen te halen of te brengen voor de Bed & Breakfast, onderweg zijn met een prachtige top en in alle drukte ook nog kans zien om even langs te komen.


José, die alvast stoffen aan het snijden is voor de Bluebird Lane die eind oktober van start gaat.


Maar die ook uitstekende adviezen geeft over stofkeuzes


Lessen die gegeven worden aan een beginnend quiltster


garens die gezocht en gevonden worden


bij de mooiste handwerken die voorbij komen, en waarbij heerlijke discussies ontstaan.


Dan ben ik trots, en ontzettend blij, want dit is zoals ik het voor ogen had……
Al die tijd dat we plannen maakten en droomden van een eigen winkel.

En natuurlijk was het hartstikke leuk en gezellig  boven.

Maar dit is:

S*U*P*E*R

groetjes

Wietske

14 opmerkingen:

Hermie zei

Wat een gezelligheid zo in de winkel. een droom is werkelijkheid geworden.

Judith zei

meid wat heerlijk alemaal, SUPER fijn dat het zo geworden is als gehoopt en dat de quiltsters je weten te vinden. Heel fijn weekend alvast!

anneke vaes zei

ik vond het echt geweldig en kom snel weer eens langs.

Yvonne zei

Elk dag weer een feestje in de winkel volgens mij met al die talenten over de vloer!

Simone zei

En terecht dat je trots bent!
Geniet er van!

Bed, breakfast en quilts zei

En het wás leuk dat bezoekje! Alleen al dat iedereen denkt dat ik met mijn zus op stap ben, daarnaast herkend worden van je blog vond ik ook wel een aparte gewaarwording!

.Antje zei

Daar mag je ook trots op zijn. Woon helaas helemaal in het noorden, en een bezoekje zit er direct niet in. Maar ik volg je blog en geniet van je berichtjes. Groetjes, Antje

Else zei

Lekker toch dat al je verwachting worden vervuld! Ik zie allemaal bekende gezichten leuk hoor, binnenkort ook maar is jou kant op om te snuffelen in je mooie winkel. zwaaizwaai

Quiltlia zei

O heerlijk volgens mij is het echt een broedplaats voor creatievelingen,zo omschrijft mijn man zijn atelier.
Groetjes Lia

Marguerite zei

Trots mag je zeker wezen!
En dat komt allemaal gewoon bij je thuis/langs.

Truus zei

Heerlijk als een droom werkelijkheid wordt en daar mag je best van genieten!
Hoop ook een mogelijkheid te vinden om je winkel te komen bewonderen.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Hanneke De Vries zei

Leuke dag!

Baking Soda zei

Geweldig toch, een plek waar bekenden en onbekenden elkaar treffen en gelijk gesprek hebben, het hart van een quiltwinkel.

ria vogelzang zei

Eindelijk, hè Wietske! Echt super!
Ik kom echt nog kijken... maar op dit moment zitten manlief en ik allebei in de "lappenmand"..... (klinkt wel gezellig; in het echt wat minder..)
Liefs, Ria.