zaterdag 29 augustus 2015

Hulp……..

Als blijkt dat je vlaggenstok - houder het begeven heeft en je de ladder op moet terwijl er net een emmer sop over de stoep gegooid is…..


Eén van de heren uit de gymzaal vindt het levensgevaarlijk en houdt trouw de wacht terwijl Herman de keilbouten dieper de muur in boort.


Onverwacht staat onze naalden - en - wat - nog - meer - voor - belangrijke - spullen - leverancier
met een flesje wijn op de stoep en hij adviseert ons hoe we onze naaldenvoorraad het beste op peil kunnen brengen.
Boven in de eetkamer was er nauwelijks ruimte voor……..

Nu bestellen we Clover, Bohin en John James en een groot rek waar alles aan kan.


Eén van onze stoffenleveranciers:

Natuurlijk wisten we wel dat hij kwam, maar niet dat Inge en zusje Erna op hetzelfde moment in de winkel zouden komen.


Niet getreurd en onder het mom: hoe geef ik iedereen voldoende aandacht mochten ze mee keuzes maken.

En volgens mij vonden ze het heel gezellig en leuk om te doen.


Al helemaal toen Isabel ook nog langskwam


Omdat ze onderweg was om nieuwe schoenen te kopen


En dan komt er nog meer haasjes - stof binnen. Nog gauw even bijbesteld omdat deze heerlijke stofjes de winkel uitvliegen.


En maakt Suus er nog gauw beeldschone pakketjes bij.



Het was weer  een vol dagje 

We hebben genoten…….

Fijn weekend

groetjes

Wietske

9 opmerkingen:

quiltingmieke zei

Piep de rekken liggen straks weer goed vol
Heerlijk
Knuf

Judith zei

er zijn volgende week toch nog wel konijnen over? Helemal geweldig zo in het manje. Fijne dag vandaag, enne kekke schoenen van Isabel. Ik kocht gisteren ook een paar, maar dan saai zwart......... Volgende keer isabel mee nemen denk ik......

Else zei

Een heerlijke dag met gezellige hulp!! fijn weekend zwaaizwaai

Inge Slaats zei

Wat was het gezellig bij jou, Wietske. Zusje en ik hadden een heerlijke middag. Ik heb ook genoten van het "helpen uitzoeken" van de stoffen.
De nieuwe haasjesstof heb ik jammer genoeg niet gezien. De blauwe vind ik super.
De schoentjes van Isabel zijn super!
Fijn weekend!

Marguerite zei

Volgens mij zit je 's avonds wel eens in je stoel. Knijp je in je arm. En denk dan is dit echt allemaal vandaag gebeurt.
Wat heerlijk allemaal!
Ohhh en die haasjes als ik nog in de kleine kindjes zat wist ik het wel.

Heleni van Til zei

Wat een goeie smaak heeft Isabel zeg. Schatjes van schoenen voor haar.
En stof uitzoeken is zóóó leuk. Ik werd er altijd lekker hebberig van...
En dat is nooit meer overgegaan, hihi
Fijn weekend

conny's quilts zei

Wat een intensieve dagen maak je. Het lijkt wel of je almaar meer energie krijgt van dit geweldige winkel project. Ik wil wel even zeggen dat ik het zo stoer vind dat je dat aandurfde op jouw leeftijd. Anderen denken aan met pensioen gaan en jij gaat voor je droom! Ik geniet al jaren van je leuke stukje, dank je wel daarvoor.

Hanneke De Vries zei

💐 fijn weekend!

Floor zei

Zulke schoenen zou ik ook wel willen..... :-)