maandag 10 augustus 2015

(On) Rust

En kijk, daar hangt hij dan. 

Ons prachtige cadeau. We hebben gisteren met zorg een mooie plaats gekozen.

In het cursuslokaal zodat we er goed het zicht op hebben, ook vanuit de winkel.


En de cursisten ook.


Gisteren heb ik geprobeerd om weer eens iets doen………

Rust of onrust? 

Het was een gekke dag.


Beetje ondefinieerbaar. Buiten, binnen, boven of beneden? Moe of toch niet?

Het weer werkte ook niet echt mee. 

De regen kwam steeds maar even en ook steeds onverwachts.


vandaag maar weer eens opnieuw proberen……

Fijne dag

groetjes

Wietske

14 opmerkingen:

miekequilt zei

Tja, nu langzaam in de normale modus zien te komen. Neem even de tijd om deze hele drukke tijd te verwerken. En om te gaan genieten van je winkel. Er is veel gebeurd het laatste jaar, dat kost nu ook nog energie.
En regen?? Hier nog steeds geen druppel.

KijkDaarIs zei

Je hebt in ieder geval lekker de ruimte...en kun je kiezen waar je gaat zitten !..;0)
even je draai vinden in alles..maar dat komt helemaal goed....
Hier is het heerlijk stil..het is net of Brummen nog in slaap is...de achterdeur open ..de vogels huppen al gezellig op de stoep.....
Benieuwd wat de dag weer gaat brengen.....
Hele fijne dag...

wilma oud zei

Ja, ik kan me voorstellen dat je nu in een ander ritme gaat komen. Voorheen was het elke dag wel wat, maar nu.... Fijne dag nog Groetjes Wilma

Judith zei

Dat gevoel zal echt nog wel even blijven. Je bent er wat ruimte betreft wel FANTASTISCH op vooruit gegaan! Nix een paar planken in een kast, gewoon een hele winkel helemaal voor jezelf alleen. Daar zal je vast snel van opknappen, en dan straks ook nog de openslaande deur naar het tuintje........ ZALIG, geniet ervan, fijne dag.

Villa Zeezicht zei

Het is zoeken naar Balans, neem je tijd dan komt-ie vanzelf ;)

Heleni van Til zei

Na zo'n lange en drukke tijd voel je je een beetje 'verloren'.....
Je vind jezelf wel terug hoor, haha.
Lekker alles op je in laten werken.
Wat een schitterend kado heb je gekregen en hangt op een mooi plekje.
Hele fijne dag.

Hermie zei

Even tot rust komen ook in je hoofd, er is zoveel gebeurd. Nu komt het grote genieten

Marguerite zei

Je moet nu weer in een ritme komen. En wennen aan het normale leven.
Maar dat komt wel weer hoor!

Floor zei

Kan me goed voorstellen dat je erg onrustig bent na al die hectische dagen.
Je valt even in een gat, maar dat komt vast goed over een paar dagen.
Geniet maar lekker van de ruimte die je nu hebt, ook als je zelf iets wilt doen.

Annie Derks-Scholten zei

Komt wel goed! Even 'omdenken' al die mooie nieuwe plekken om te werken en te relaxen. Probeer te genieten.

Marja zei

Stilte nà de storm:)
Even alles goed laten bezinken, komt goed!

Groet,

quiltingmieke zei

piep is een beetje afkicken...komt goed meid knufje

marga zei

Kan mij voorstellen dat je na alle drukte even tijd nodig hebt om aan alles te wennen.
Groeten
Marga

Anny zei

Met dit mooie weer lig ik achter met bijlezen. Ik kan me voorstellen dat het na die hectische dagen moeilijk was om weer in de routine van alledag te komen. En... Ik ben 66 heb ook nog een moeder en af en toe moet ik heel nodig haar iets laten zien of vertellen! Dus zo vreemd is dat niet! Wel is het heel rijk om nog een moeder te hebben op deze leeftijd! Overigens woont die van mij hier om het hoekje. 300 passen lopen.