zaterdag 8 augustus 2015

Echt alle ingrediënten waren aanwezig…...

Om van gisteren een ware feestdag te maken.

De onthulling van het raam met logo maar dan moest het natuurlijk eerst afgedekt worden


De vlag in top ook met het logo


De taart zag er echt geweldig uit. De klos voorop op een achtergrond van de geborduurde Dear Jane


De champagne


Voor zo'n 40 gasten


zusje met een immens boeket bloemen van mams en broers en zussen
En ze waren er bijna allemaal


De groep die zich verzamelde 


Een heuse toespraak


De "oh's en ah's" bij het zien van zoveel moois


Echt iedereen was er


Isabel die het verschil in beide oma's niet zag en heerlijk tegen zusje aan kroop


Alle kleinkinderen die zich verschanst hadden in opa's kantoor


En die 's middags toen het nog drukker werd naar de tuin gingen van Isabel om daar te spelen


De chinese maaltijd aangeboden aan allen die zo fantastisch meegeholpen hadden gisteren.


Morgen meer over van alles en nog wat en vooral over de prachtige cadeaus die we kregen.
Nu eerst gauw naar beneden naar mijn eigen 

eigen

echte  winkel!!!!!!

groetjes

Wietske

25 opmerkingen:

Marguerite zei

Ik voel dat er binnenkort een treinreisje den Bosch aan komt. Het ziet er fantastisch uit.

Rya, Rotterdam zei

MOOI, MOOI, MOOI!!! Gefeliciteerd!!!
EINDELIJK!!! Hard gewerkt met een prachtig resultaat! Ik ben heel blij voor jullie.
Heel veel geluk en succes.

miekequilt zei

HOERA!!!!! Gefeliciteerd en dat het maar heerlijk druk mag blijven.

Villa Zeezicht zei

Hieperdepiep!!! Van harte gefeliciteerd met dit geweldige resultaat!! Wat een doorzettingsvermogen en wat super dat jullie nieuwe winkel nu officieel geopend is! Mijn welgemeende complimenten en nu genieten van de nieuwe start :)) Lieve groetjes!!

Heleni van Til zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige winkel. Heel veel succes en plezier.
Wat was het een gezellige dag zo te zien op de foto's. En zo komen er nog heel veel voor je...!

BezigeBijMirjam zei

Gefeliciteerd Wietske en Herman met deze mooie quiltwinkel! Heel veel succes! Ik kom zeker een keer langs. Fijn dat het een mooie dag was.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Veel succes op jullie eerste quiltwinkeldag!

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd! En veel succes met de winkel! Woon helaas een beetje te ver weg om even te komen kijken. Groetjes Ineke

Sis Voorn zei

Als een meisje zo blij ;-) Leuk !!!

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel dankbaar en blije blogpost.
Veel succes en vast en zeker vandaag ook druk.
Heel veel moois in de winkel.
Groetnis Annie

Saskia Smit zei

Het was erg gezellig. Ik kom zeker nog eens

Elizabeth zei

Gefeliciteerd Wietske en Herman! Wat een geweldig resultaat en ik ben zwaar onder de indruk van al het werk en de manier waarop jullie het gefixt hebben!
Natuurlijk kom ik jullie een keer bezoeken in de winkel, het lijkt me enig!

grtjs, Elizabeth

conny's quilts zei

Geweldig Wietske nu is het zover. Gefeliciteerd. Ik wens jou en Herman veel succes en hopelijk ook een hoop pleizier met de winkel!
groetjes, Conny

marga zei

Geweldig hoor het ziet er mooi en heel gezellig uit. De gemeente mag blij zijn met jullie een pand met zo'n mooie uitstraling.
Heel veel succes.
Groeten
Marga

Quiltlia zei

Wat een gezellige dag is dat geweest zo te zien.Heerlijk zo'n winkel,ik kom snel eens kijken.
Groetjes Lia

Floor zei

Kan me voorstellen dat dit heel goed voelt Wietske, als je na zo'n lange tijd van wachten en voorbereiden, zomaar naar beneden kunt lopen naar je eigen winkel.
Wie had dat ooit gedacht? Het leven kan rare wendingen maken, maar gelukkig is dit een hele leuk wending.
Ben benieuwd naar het blogje van morgen, want dit ziet er al heel leuk, gezellig en feestelijk uit.
Nogmaals gefeliciteerd!!!!
Liefs,
Floor

Quiltprinses zei

Wietske en Herman, van harte gefeliciteerd en heel veel succes!

Cisca Heiden van der zei

Mooi verslag van zo'n prachtige en perfecte dag! Heel veel succes ermee, maar dat zal vast wel lukken. Schattig die Isabel in de armen van je zus, ik kan me voorstellen, dat ze niet meer wist wie haar echte oma was. Jullie lijken al zo op elkaar en dan ook nog bijna dezelfde kleding.
Ik hoop in september ook eens te komen kijken.
Groetjes, Cisca

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de quiltwinkel en veel succes!
Ellen
(stille volger van jullie blog)

Marja zei

Wat leuk dat het leuk was!

Groet,

newhouses zei

Van harte, na het officiële gedeelte vooral nu genieten van jullie mooie nieuwe quiltwinkel, goede zaken gewenst.

Ellie's Quiltplace zei

Van harte gefeliciteerd Wietske, met jullie nieuwe winkel! Het ziet er *S*U*P*E*R* uit! Geniet ervan!

Anoniem zei

Wat een gezellige winkel en wat leuk om dit alles te lezen. Wat een happening allemaal.
Liefs Mandy

Annie Derks-Scholten zei

Het was geweldig om even in jullie nieuwe winkel te zijn, Wietske! Het was de reis meer dan waard. Prachtig is het geworden en gezellig, net als boven!
Vandaag en de komende dagen loop je denk ik nog regelmatig rond met het gevoel dat je droomt. Geniet ervan samen

Quiltswaen zei

Gefeliciteerd!! Een prachtige winkel, wanneer ik in de buurt ben kom ik zeker alles bewonderen!!

Groetjes Ingeborg