zaterdag 22 augustus 2015

En zo…...

begon het weekend voor zusje en zwager:
In de tent in Ammerzoden

Op dezelfde plek waar ons avontuur van de verbouwing begon en zij ons kwamen helpen.
Toen in de caravan, nu in de tent.


En terwijl zij onderweg waren naar Den Bosch waren wij bezig met het versieren van de winkel en het portiek.


De eerste gasten druppelden al snel binnen


Zusje nam haar campingtafel mee


En een lief cadeautje. Oude kopjes van mijn mams als etagère, ik herkende ze stuk voor stuk.


En hoe kun je je weekend nou beter beginnen dan met de schitterende "net affe" quilt van Anja.


We waren behoorlijk ademloos


22 augustus - 22 vriendinnen? 
Of is het een quiltweekend?

Met vriendinnen?


Heel veel
moois om te bekijken.


zoet - zoeter - zoetst-
Schitterend en bijna af!!


Een lief borduurtje


Voor in de lijst die is leeggemaakt en is gevuld met kleine quiltjes.
Ik dacht voor in de WC, maar misschien is hij daar wel te mooi voor en zoek ik een ander plekje.


Veel om bij te praten na een lange tijd van afwezigheid


En een privé quiltles voor zusje


En hoe meer handwerkjes er uit de tassen komen, hoe lawaaiiger het wordt.
En ik geniet met volle teugen


De "wij - smeren - wel - broodjes - ploeg" biedt zich aan


Er wordt in rap tempo gegeten


Want er moet weer gehandwerkt worden


Stofjes uitzoeken voor de beginnerscursus


En dan wordt het eten gebracht.
Van de chinees.


Het gaat bijna allemaal op


We tafelen nog even na, maar iedereen vertrekt toch al weer op tijd
want


Morgen is er nog een dag met brunch, boot en thee.

Straks maar gauw slapen.

De meeste tassen zijn blijven staan in de hoop dat er morgen ook nog gehandwerkt kan worden.
Ik ben benieuwd of het lukt met ons drukke programma.

Welterusten allemaal
Tot morgenvroeg

Wietske