donderdag 19 december 2013

Er net tussen in


Gisteren had ik een heel druk dagje.

Wassen, poetsen, boodschappen doen, een pakketje naar het postkantoor brengen, naar de markt, naar de kapper (want, nee toch? Is het volgende week echt al kerst?????)

Echt zo'n dagje er net tussen in want morgen gaat het atelier voor het eerst open en dan heb je gewoon nog heel veel laatste dingen te doen.


Echt zo'n leuk gezicht op de oude muur

 

De potten stonden nog boven op het dakterras en waren heel erg smerig. 

Maar aan het einde van de dag


Stonden hier de plantjes in. Rose en blauw.
 Ze moeten nog wel even goed hun best doen.


De flyers en de visitekaartjes. Keurig gedrukt en ik ben er ontzettend blij mee


De laatste cadeautjes ingepakt voor de eerste 25 quiltsters die komen kijken en kennismaken morgen


Het pin apparaat staat klaar. Gistermorgen om half 9 werd hij bezorgd.


En de laatste mooie witte stofjes  gesneden. Ze staan klaar in de mand.
Lekker romantisch


Vandaag komen er leuke gasten, hele leuke gasten. Echt zo'n dagje er tussen in. Zijn het vriendinnen, klanten of komen ze gewoon voor de Bee?

Ze komen in ieder geval best van ver (der) weg.

Ik laat het jullie morgen weten, nog voordat om 11 uur het atelier open gaat

Ik heb er zo'n zin in!!

Fijne dag

groetjes

Wietske

30 opmerkingen:

Annelies zei

Wietske heb je vaste openingstijden ? Fijne dag, Annelies

Wietskes Quilts zei

Kijk maar onder de tabjes bovenaan
groetjes
Wietske

Judith zei

Heel veel plezier vandaag

Quilts van kippetje zei

Veel succes met de laatste loodjes en veel plezier met de voorpret!

Groet,
Annemieke

KijkDaarIs zei

Veel plezier vandaag..en succes !!
Het ziet er allemaal mooi uit....

Supergoof zei

Geniet ze!!!
Als ik naar mijn mam ga met de trein, dan stap ik eens een keer een stationnetje eerder uit,...
;o)

Margret Dollenkamp zei

Geniet er vandaag maar heerlijk van
En morgen veel succes
Gr. Margret uit olst

Marja zei

Hoi Wietske, wind en weder dienende kom ik morgen kijken/kennis maken. Misschien komt mijn dochter ook mee. Groetjes, Marja

Freubeloma zei

Veel plezier vandaag, en morgen. Lijkt me best spannend zo'n nieuwe uitdaging . Het ziet er allemaal goed verzorgd uit, ik kom beslist een keer bij je als ik in Brabant ben.

Patricia zei

Veel succes en plezier vandaag !!
Groetjes Patricia

Heleni zei

Heel veel plezier vandaag en morgen enne.......'goede zaken' !!!

Jeanny zei

Veel succes en plezier, dit wordt vast een mooie dag

Else zei

Wat hebben jullie een heerlijke week gehad in Engeland en nu lekker genieten van je opening het word vast KEI gezellig! Knuffel Else

Sonja- Sezoentje zei

Het ziet er helemaal super uit hoor Wietske, veel plezier vandaag met het dagje tussendoor :)
Liefs,Sonja

Anoniem zei

Mooi bord is het geworden en op de radio wordt er nu gezongen--Wat een heerlijke dag!!! Dat wens ik voor jou ook!
Veel plezier vandaag en morgen komt het helemaal goed.
groetjes,Truus uit Drenthe

Martine zei

Veel succes met het atelier.

Marguerite zei

Echt stilte voor de storm. Al is het niet echt stil vandaag...
Heel veel plezier. En ja, je weet het al, voor mij zit je te ver weg. Maar anders....
Groetjes Marguerite

Elza zei

Genieten en wat een prachtig bord is dat geworden.
Veel plezier.

Judith zei

heel veel plezier!! en inderdaad: volgende week is het al kerst!!

marga zei

Ik wens je vandaag een fijne dag toe.
Groeten
Marga

Richt zei

Gefeliciteerd Wietske, je atelier is open! Wat zal het gezellig zijn!
Je was er helemaal klaar voor, alles tip top in orde!
En wat staat het bord mooi op de oude muur, prachtig!
Geniet ervan, fijne dag nog.
Groetjes Richt

Lida zei

Veel plezier, ziet er prima uit!
lida

Nardy zei

Genieten hoor en het er allemaal erg mooi uit!

Floor zei

Het lijkt net allemaal echt Wietske! Ooohh... het ìs allemaal echt!
Niet te geloven dat je in z'n korte tijd een hele quiltwinkel uit de grond gestamd heb. Mijn complimenten hoor.
Je bent er klaar voor.
Ik wens je morgen een hele fijne dag toe.
Veel succes!













quilting Jeannet zei

Had je berichtje helemaal over het hoofd gezien......wat zal je een leuke dag hebben, ik kom dolgraag een keer langs, ook voor de St. Jan.

Ineke Hulzebos zei

Veel plezier met je eerste dag!

Liefs, Ineke

Annie Kingma.Bonnema zei

Nu gaat het beginnen, spannend allemaal.
Kijk uit naar je volgende blog.
Veel succes
Groetnis Annie

Nelleke zei

Hallo Wietske ook ik wil je veel succes wensen met de winkel en hoop volgend jaar ook bij je langs te komen.Groetjes Nelleke

Jeanneke zei


Dat gaat naar Den Bosch toe, naar zoete lieve Wietske-tje.
Dat gaat naar Den Bosch toe, naar die zoete lieve meid.

Wat zullen wij daar halen, bij zoete lieve Wietske-tje?
Wat zullen wij daar halen, bij die zoete lieve meid?

Lapjes, garen, naalden, bij zoete lieve Wietske-tje.
Lapjes, garen, naalden, bij die zoete lieve meid.

Hoe kunnen wij betalen, bij zoete lieve Wietske-tje?
Hoe kunnen wij betalen, bij die zoete lieve meid?

Met flap, of munt, of pinnen, bij zoete lieve Wietske-tje.
Met flap, of munt, of pinnen, bij die zoete lieve meid.

Het Bossche Quilts-feest kan beginnen, bij zoete lieve Wietske-tje.
Het Bossche Quilts-feest kan beginnen, bij die zoete lieve meid.

Dat het feest maar lang mag duren, bij zoete lieve Wietske-tje.
Dat het feest maar lang mag duren, wens ik die lieve meid!

margaholla54 zei

Geweldig, ik kom deze week zeker kijken en genieten.