vrijdag 6 december 2013

Stilte na de storm


Nou, het viel hier gelukkig wel mee hoor, maar voor de zekerheid ben ik gisteren maar binnen gebleven.
Het was dus een bijzonder rustig dagje en dan heb je ook eigenlijk niks te melden.


Ik heb daarom maar eens even een rondgang gemaakt door mijn huis om al mijn engelen op de foto te zetten.











volgens mij is mijn atelier nu wel zo'n beetje klaar en dat moet ook wel want zondag hebben we een champagnemoment voor genodigden en daar verheug ik me erg op. Behalve familie en vrienden komen er een paar zeer ervaren quiltsters en ik ben natuurlijk vooral benieuwd wat zij er van vinden.

Maandag laat ik het jullie weten.

Fijn weekend

groetjes

Wietske

19 opmerkingen:

Sonja- Sezoentje zei

Wat fijn dat je atelier zo goed als klaar is, best spannend hè! Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe en heel veel plezier voor zondag,
liefs, Sonja

Marja zei

Heel veel plezier a.s. zondag en tot gauw. Groetjes, Marja

Anoniem zei

Een heel fijn weekend
En geniet zondag van de opening van je atelier
Hoorde van Annewike dat het er allemaal mooi uit zag
Ben heel erg benieuwd
Groeten Margret uit olst

marion zei

heel veel geniemomenten zondag

quilting Jeannet zei

Spannend Wietske, ik ben ook benieuwd wat de "ervaren quitsters"er van vinden......

Anoniem zei

Wat een leuke engelen zwieren er bij jou rond.Het gehaakte engeltje ben ik nu ook weer aan het haken.
Spannend zondag,maar het komt vast wel goed en tips van ervaren quiltsters zijn nooit weg!
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe
ps het sneeuwt hier weer.

Judith zei

prachtige engeltjes, zo verschillend ook allemaal :0) succes zondag, maar ze gaan het vast allen mooi vinden...iets wat met zoveel passie is neergezet!

Janny zei

Wat mooi zeg!

Groeten Janny

Marguerite zei

Heel veel plezier zondag. Best spannend als er ervaren quiltsters komentaar gaan leveren. Maar ze vinden het vast heel mooi. Je foto's beloven dat in ieder geval.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Dat zijn heel wat engelen zo bij jullie in huis. Een heel fijn weekend en een heel gezellige "opening" van je atelier. Ik kom zo snel mogelijk naar den Bosch en aan, niet langs.
Groetjes, Lenny

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi zijn alle engelen
Een goede dag gewenst Zondag
Groetnis Annie

Anoniem zei

Den Bosch....Oeteldonk.....Angeltown???? :-)
Veel plezier zondag.
Jeanny (zonder)

Françoise zei

We gaan zondag voor opbouwende kritiek natuurlijk, maar ook wij blijven van lapjes aaien houden en ik ga zeker alle engelen bewonderen!

marga zei

En nou hoor jij overal in huis " GLORIA " zingen met zoveel engelen.
Heel veel plezier zondag en geniet ervan ook al is het spannend.
Groeten
Marga

Saskia Smit zei

Leuk. Dan gaat het nu echt beginnen!

Floor zei

Wat leuk al die engeltjes! Nu ben je helemaal klaar voor de open dag.
Een fijne dag gewenst zondag!

carina zei

Met zoveel engelen om je heen zal hetv ast helemaal goed komen. Een leuke opening!

wilma oud zei

Veel mooie engelen om je te beschermen. Heel veel succes met je atelier en zondag een fijne dag. Groetjes Wilma

Evelyne zei

Wat een leuke engelen!
Ik wens je heel veel succes voor zondag!
Het wordt een spannende dag , maar zeker ook een dag waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken!
Ben ik van overtuigd!
Tot gauw.

Liefs, Evelyne