vrijdag 20 december 2013

Raad eens wie hier gisteren was?


Evelyne (klik) van Eefs Needle met een levensgrote tas


Ik kende de tas al hoor, want ik had Eef afgelopen voorjaar ontmoet in de prachtige Bed&Breakfast van Monica (klik). Nou zullen jullie zeggen: zo bijzonder is die tas toch niet? Nou wel als je de verhoudingen tussen Eef en de tas ziet, want het is echt een hele grote!!!
En Eef niet zo!

En ik vind hem heel erg mooi.

Maar Eef kwam niet alleen. Monica kwam ook en zij nam haar vriendin Betty (klik) mee
Hoe leuk kan het zijn om deze quiltsters te begroeten in je eigen atelier. Eef en ik kenden Betty niet, maar dat was geen probleem


Er waren cadeautjes, zo mooi en alles "handmade"
Geweldig!!
O, schaam. Ik had niks, nou ja ik had koffie, thee, een lunch. Het werd me ter plekke vergeven
want ik was druk geweest de laatste tijd


Er werd gehandwerkt

de ieniemienie kleine
hexjes van Betty

Heb je ook een lichtbak Wietske? vroeg Monica? 
Nee eigenlijk niet maar ik teken altijd tegen het raam aan
Dus dat mag jij ook.
Ik wil even iets leuks maken voor de kerst, dus als je ook nog rood borduurgaren voor mij in de winkel hebt?

Ja hoor


Monica is ook nog druk met de hartjes, maar ook zij nadert het einddoel


Het kan ook wel eens (redelijk) leeg zijn op die grote tafel hoor


Eef heeft de hartjes top klaar, en hij is prachtig geworden



Vind je het goed dat ik mijn schoenen uit trek? Er zit iets plakkerigs onder en ik vind dat niet prettig


De Dancing Dollies, geheel andere stijl, van Eef.


Met de prachtigste poppetjes erop. Moet je die gezichtjes eens zien


Met al die mooie stofjes


Gisteravond laat heb ik de cadeautjes nog een plekje gegeven, en moet je eens kijken hoe klein dit geborduurd is



Meiden, hartstikke bedankt voor deze heerlijke dag. Ik heb genoten van jullie gezelligheid, vrolijkheid en van het feit dat jullie mij door deze vuurdoop heen geholpen hebben. Een ding weet ik wel: deze dag was voor mij het ultieme voorbeeld van hoe ik het graag wil in mijn atelier!!!!!

Straks staan de rose potten klaar, evenals de koffie en de thee en ik zal jullie morgen laten weten hoe het gegaan is allemaal.

Gelukkig is Herman er ook, hij helpt mij als het nodig is.

groetjes

Wietske

23 opmerkingen:

Suuske zei

Wat een heerlijk blog, ik proef de sfeer.
Fijne dag vandaag!

Judith zei

Als ik om de hoek gewoont had was ik zeker langs gekomen, maar helaas. Heel veel succes vandaag!

Noa Tonnis zei

Heel veel succes vandaag en voor mij ook te ver weg en moet nog werken vanmiddag kom zeker een keertje buurten

M Verheij zei

Wietske,wat een prachtige tas en andere mooie spullen.Een lichtbak is zo gemaakt hoor,zie even je mob ik wat door gestuurd.
Maaike

quilting Jeannet zei

Wietske, zat je maar wat dichterbij, dat denken velen met mij als ik het zo lees, het lijkt me een warme en gezellige sfeer bij je, houden zo, maar dat zal ongetwijfeld! En die St. Jan.......Mmmmm, woon je daar vlak bij?

Saskia van Schie zei

Heel veel success vandaag!!! Wat ben jij verwend gisteren zeg. Prachtige dingen zie ik voorbij komen. De klossen zijn binnen hoor en heb al wat proefsteekjes gezet met 1 en 2 draadjes. Wordt waarschijnlijk toch 2 draadjes dus hou wit maar op voorraad!

Marguerite zei

Wat ziet dat er heerlijk uit bij jou.
Dit willen we allemaal wel in de buurt hebben.
Denk dat de vakantiehuizenparken bij jou in de buurt het druk gaan krijgen met allemaal quilters die allemaal bij jou langs willen komen en veel te ver weg wonen.
Heel veel succes vandaag met je eerste echte winkel-open-dag.
Groetjes Marguerite

Wietskes Quilts zei

ja hoor, alles in het centrum, 5 minuutjes lopen. Dwars door de winkelstraten waar je overal kunt rusten..........

Monica zei

Goedemorgen Wietske, het was gisteren reuze gezellig! nog bedankt voor de gastvrijheid, ik kan iedereen een bezoekje aan jou aanbevelen. Wij wensen je heel veel succes vandaag, maar ook in de toekomst voor jullie leuke initiatief.

Jeanny zei

Veel succes!! Het ziet er zeer sfeervol en gezellig uit.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Jullie hebben heel wat werk verzet en nu is het de eerste open dag. Heel veel succes vandaag. Zo te zien gaat dat zeker lukken.
Groeten, Joke

Trudy zei

Ziet er allemaal heel mooi en gezellig uit! Wat handig toch van het www dat wij er zo allemaal een beetje bij kunnen zijn! Veel succes vandaag, alvast mooie kerstdagen gewenst en een succesvol en gelukkig nieuwjaar! groetjes van Trudy

Quiltlia zei

OOO Wietske wat heerlijk allemaal.Heel veel sucees en plezier en geniet ervan en zo kan ik nog wel even doorgaan.Ik kom snel eens bij je kijken.
Groetjes Lia

Anoniem zei

Wat ziet het er toch gezellig uit bij jou! En wat leuk dat deze dames mochten voorproeven.
Kan Zusje niet hier in Drenthe ook zo'n mooie winkel beginnen? (lol)
Gezellige dag vandaag en het wordt zeker een groot succes.
groetjes,Truus uit Drenthe

betty prins zei

Heel veel succes vandaag en in de toekomst, dat stromen van quilters door de Bossche binnenstad lopen op weg naar jouw winkel!!!
Het was zo gezellig gister, Moon en ik hebben nog heel wat kabaal gemaakt in de (stilte..) coupé van de trein op weg naar huis. Ja de dag was fantastisch en daar moest nog lang over na gepraat worden...
veel liefs, Betty

Simone zei

Ik zie een bekend borduurtje voorbij komen... ;) Wat heerlijk allemaal in je atielier!
Heb je al aanmeldingen voor 12 januari?

Dorothé zei

Super veel succes! Als ik in nederland ben, kom ik beslist langs.

Wietskes Quilts zei

Ik denk dat we in 2 groepen gaan als het zo doorgaat:)
We houden contact maar reken maar gerust op een retourtje Den Bosch
groetjes
Wietske

Ageeth Dorsman zei

Ik ga er steeds meer van balen, dat het best wel een flinke reis is naar jou toe, want wat ziet het er allemaal gezellig uit. Had ik zomaar Monica kunnen ontmoeten, met wie ik al een tijdje blogcontact heb... Toch maar eens een keertje deze reis inplannen.
Heel veel plezier ook morgen en lieve groetjes van Ageeth

Sis Voorn zei

Workshop van DE TAS ???
Meteen even mailen... ;-)

Ineke Hulzebos zei

Ik las net op de blog van Monica dat ze bij je was geweest, wat een gezelligheid en wat een leuke cadeau's heb je gehad.

Liefs, Ineke

Anny zei

Dar ziet er gezellig uit! Veel succes.

Evelyne zei

Ha Wietske, wat heb ik gisteren een geweldige dag bij je gehad. Bedankt voor je gastvrijheid en gezelligheid.Ik kan het iedereen aanraden om even aan te komen bij je en te genieten van je gezellige atelier!
Ik hoop dat alles vandaag ook zo fijn en gezellig is verlopen.
Heel veel succes met alles wat je de komende tijd gaat ondernemen.

Lieve groetjes, Evelyne