zondag 22 december 2013

Back to normal

Schat, als we nou alvast eens een beetje gaan opruimen?

Jij het trappenhuis zuigen en dan ruim ik de kamer alvast op. Tenslotte is het 4 uur geweest en, ach, er komt nu vast niemand meer.
Het biedt voordelen hoor in je woonkamer. Je hoeft niet tot 5 uur beneden in de winkel te blijven.
En wat was het weer leuk gisteren, veel bezoek, veel gezelligheid, zelfs een oud collega van een aantal jaren geleden stond onverwachts voor mijn neus.

Dat was leuk!!!!!

Ik wist niet dat ze vanaf het begin mijn blog volgt. We hoopten nog even langer bij te kunnen kletsen maar dat ging niet door. Al voor 11 uur werd het alweer druk.

Ze komt weer terug, heeft ze beloofd

Maar dan zo om een uur of half 5 


Tafel weer leeg


Kasten weer netjes ingericht, alles weer in het gelid, en we hebben weer een eetkamer
Maar dan wel een hele mooie

gemaakt door Mandy
van allemaal
randjes van de stoffen


gemaakt door Cissy 

Dit prachtige hardangerlapje kreeg ik ooit van Liesbeth, maar om hem af te werken had ze het "even weer meegenomen".......


Eergisteren kocht ze garen bij mij en nu is het eerste borduurtje voor haar dagboekquilt klaar


Mijzelf cadeau gedaan in Engeland


Natuurlijk moest de administratie nog bijgewerkt


Goh vraagt Saartje, is het nu eindelijk weer rustig in huis?
Zijn jullie er nu weer klaar mee?


Dan ga ik er vanuit dat de tafel nu weer van mij is.


We hebben de katten maar niet uitgelegd dat het komende vrijdag en zaterdag weer open huis is
Dat hoeven ze nog niet te weten


En vandaag?
Straks vertrekken we naar Utrecht, we gaan genieten van mooie muziek


Dinsdag zingen we zelf de Lessons and Carols in de Catharinakerk in Eindhoven, om 3 uur.

Het zal weer vol worden want er wordt geen sneeuw en gladheid verwacht.



Er komen kinderen logeren, we gaan naar onze mams, ach jullie kennen het allemaal wel.

De geijkte, maar o zo gezellige dingen die de kerstdagen zo leuk maken.

Neemt niet weg dat onze gedachten altijd gaan naar mensen die geen prettige kerst hebben want die zijn er ook genoeg. 

Ik stuur in de loop van de week weer een berichtje, nu richten we ons even op andere zaken

Fijne dagen

groetjes

 Wietske

22 opmerkingen:

Lupineke zei

Wat geweldig dat je dit initiatief genomen hebt Wietske, ik bewonder je hier enorm om!! Het zal een droom van velen zijn, maar jij hebt de stap genomen. Complimenten en als ik in jouw stad ben zal ik zeker eens een keer langskomen! Voor nu maar lekker uitrusten, fijne zondag gewenst :)

bep zei

Fijn Wietske dat de belangstelling zo roaal was, geeft een boost om heerlijk door te gaan, een fijne wintertijd gewenst dor mij,
Bep

Anoniem zei

Gezellige dagen gehad zo te lezen. Fijn voor je. Heb veel aan je gedacht. Fijne dagen en tot mails..apps ofzo ;)... liefs Mandy

Marja zei

Fijne feestdagen. Groetjes, Marja

Heleni zei

Wat een heerlijke dagen voor je Wietske. Ik kan het me helemaal voorstellen.
Ik wens je een hele fijne Kerst toe met je man en familie. En een gezond, gelukkig en creatief Nieuwjaar toe.

gr.Heleni

M Verheij zei

Wietske en Herman fijne dagen toegewenst.Maaike en Hans

Anoniem zei

De kop is eraf! En het was geweldig. Hele fijne feestdagen en tot gauw. Dikke kus, Liesbeth

Anoniem zei

Dat was een dag met verassingen gisteren!En wat een prachtig Hardanger kleed heb je gekregen.
Nu genieten van de Kerstdagen,bezoek en familie.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Nardy zei

Wat fijn dat de open dagen zo goed verlopen zijn! Geniet van de komende feestdagen! Groetjes Nardy

marga zei

Ik wens jullie ook hele fijne dagen toe.
Groeten
marga

Hermie zei

wat ontzettend fijn voor jullie dat het zo mooi is gegaan. Ik wens jullie hele fijne 'Feestdagen en heel veel geluk voor 2014.

Phyllis zei

Ziet er allemaal heel mooi uit! Mooie en fijne Kerstdagen toegewenst!

nelleke zei

Lieve Wietske

Hierbij wil ik je hele fijne kerstdagen toewensen en enorm veel succes voor het nieuwe jaar (maar dat gaat zo te lezen helemaal goedkomen)
Veel plezier verder bij het bloggen en al je andere ondernemingen.

heel veel liefs,


Nelleke

Evelyne zei

Heerlijk Wietske dat alles naar wens is verlopen en dat er gezellige mensen je hebben weten te vinden!
Wat heb je mooie cadeautjes gekregen, verwennerij!
Nu genieten van mooie muziek familie kinderen en kleinkinderen.
Fijne dagen,
Liefs Evelyne

Floor zei

Leuk dat je zo in "onze" Dom zit. Zal vast wel mooi zijn.
Moor die bekers van Emma Bridgewater, ben er zelf ook gek op.
'Poesjes lekker rustig in het atelier, die willen ook wel eens wat, maar niet in de mandjes met lapjes liggen hoor.

Trudy zei

Best stiekum een beetje jaloers, dat je je droom achterna gegaan bent en "gewoon" gestart bent! Als we óóit in de buurt van Den Bosch komen weet ik je te vinden!
Geniet nu maar lekker van mooie, gezellig kerstdagen en voor het komende jaar alvast héél veel succes, gezondheid en geluk gewenst.
Groetjes, Trudy

Suuske zei

Ik heb even de afgelopen dagen bijgelezen. Wat fijn dat je zo'n goede start hebt gehad, super!
Nu even een paar dagen bijkomen en tijd voor andere dingen.

Richt zei

Gefeliciteerd! Wat geweldig dat het allemaal zo een succes is geweest! Hier kunnen jullie de komende dagen lekker van na-genieten!
Geniet de komede dagen van muziek, kinderen en familie!
Hele fijne Kerstdagen gewenst!
groetjes Richt

Johanna Faber zei

Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

Groetjes Joke

Elza zei

Heel fijne dagen en nu maar even wat rustiger aan.
Groeten ELza.

Conny's-blog zei

Wietse hele fijne en gezellige kerstdagen met je gezin....liefs.Conny

Anny zei

Wietske, fijne feestdagen en een creatief en gezond 2014. Anny.