vrijdag 13 juli 2012

Nu weet ik zeker

Jaaaa, ik weet nu waar Oene ligt.

Ik had jullie de afgelopen week verteld dat ik op 22 september samen met zusje hierheen ga. Daar is een trunkshow van Supergoof.
Maar nou is het dus handig dat zusje in Zwolle woont. Zij besloot om gisteren eens het nodige research te gaan verrichten om te kijken of het daar wel leuk genoeg is.
Nou ik kan jullie zeggen dat het daar leuk is, heel erg leuk!
Zusje werd hartelijk ontvangen, er was heel veel te zien en het allerbelangrijkste was dat onze namen al genoteerd stonden, we worden verwacht.










 Op de terugweg besloot zusje het pontje te nemen. Het was de eerste keer dat ze dit deed, maar het ging allemaal prima.


Toch nog eens vragen in september hoe ze aan de naam " de witte pimpernel"  komen. De rode kennen we wel, maar de witte?

Gisteren weer heerlijk aan het freubelen geweest. Ik had een wat late start want ik moest alweer naar de tandarts. Voor de zoveelste keer was er een stukje van een kies afgebroken. Wat toch een gezeur iedere keer (ligt het misschien aan de leeftijd?)
Gelukkig stelt de verdoving tegenwoordig al niks meer voor dus het leed was gauw geleden. Maar gek genoeg ben je dan altijd de hele dag uit je ritme. Tenslotte moet ik wel iedere keer naar Eindhoven toe.

Veel nieuws over mijn dames kan ik jullie niet geven, het wordt al wel wat krapjes in hun behuizing, maar het gaat nog wel. Er zijn weer een paar nieuwe meisjes bijgekomen en eerlijk gezegd moet ik mezelf dwingen om het aantal dolly's evenredig te laten vermenigvuldigen met het aantal hexagonen, sterren en bloemen. De verleiding is erg groot om alleen maar meisjes te maken met mooie jurken en veel kant, maar dat gaat natuurlijk niet. Ik weet zeker als ik dat doe, dat het nooit af komt. Bloemen en sterren zijn ook leuk, daar niet van..........




Gisteren stuurde middelste nog een paar leuke foto's door van de jongens. Valentijn is nog maar net een jaar maar weet al precies hoe de apparatuur werkt.





Laurens heeft vooral veel fantasie, en dat brengt me bij een goeie grap die ik jullie toch even vertellen moet. Heeft namelijk ook alles met leeftijd te maken.

Een paar jaar geleden zat hij in bad, ik stond onder de douche. Omdat hij een beetje koud werd trok ik eerst mijn ondergoed aan om hem even snel af te drogen. Hij stond dus zo ongeveer op bovenbeenhoogte. Hij prikte met 1 vinger in mijn bovenbeen en vroeg: " oma wat heb jij daar? Ik keek naar beneden. Nou niks hoor schat, daar zit niks. Hij antwoordde: ik vind het daar zo rommelig."

Zondag zien we Fedde en zijn papa en mama weer, ik zal een paar mooie foto's maken.

Ik wens jullie een fijne dag toe en alvast een prettig weekend.

groetjes

Wietske