woensdag 18 juli 2012

Een nieuw huis!!



Nee hoor, wij gaan niet verhuizen. Den Bosch is veel te leuk om te wonen en wij hebben het prima naar onze zin. Nee, het is gisteren gelukt om een nieuw onderkomen te vinden voor mijn dames.


Nou kun je de meisjes natuurlijk gewoon in een plastic bakje stoppen maar ik vind dat niet passen bij hun weelderige jurken met kant. En een bakje van de Hema is zooooo simpel. Dus ben ik op zoek gegaan in mijn lievelingswinkeltje in de binnenstad.





Eigenaar van al dit moois is Angelique. Ze koopt haar spulletjes op brocante markten in België en Frankrijk. Ik ben echt nog nooit met lege handen naar huis gegaan. Ook de prachtigste kantjes verkoopt ze en al dat moois ligt in kasten verstopt. Angelique heeft altijd de thee klaar dus bijkletsen is ook geen probleem.
Behalve de mand heb ik dus ook nog een aantal mooie kantjes op de kop getikt.



 Vandaag maar eens neuzen in Tilburg naar een geschikte ondergrond en middenstuk. Ben benieuwd of Dorry al weer terug is van vakantie. Nou ja,  Jose zal er wel zijn, en in ieder geval haal ik de stofjes van de 6e maand van de Jules op en mocht het nodig zijn zal Jose uitleg geven over deze maand.

Gistermiddag is er niets meer gekomen van borduren. Vriendin Maria kwam en in eerste instantie wilde ik met haar op de markt een broodje eten, maar het weer was te onstabiel. Dus zijn we naar V&D gegaan en hebben daar een paar uur gezeten om bij te kletsen. Maria en ik hebben elkaar ooit ontmoet bij de gemeente Den Bosch. Daar hebben we samen gewerkt. We hebben altijd veel om bij te kletsen en het was 5 uur voor we er erg in hadden.



's- ochtends was net de folder met aanbiedingen binnengekomen dus dat kwam goed uit.


Gisteravond heb ik de hele avond bloemen, sterren, hartjes en hexagonen zitten knippen dus werk aan de winkel. ik kan weer vooruit.


Ik laat jullie morgen weten hoe het vandaag in Tilburg was.

groetjes

Wietske