vrijdag 21 april 2023

voetjes van de vloer....

 

En zo stuurt Marina de eerste foto's van de top door die nu gequilt wordt: "Rowdy Flat" ontwerp van Susan Smith


En wat wordt het mooi. 

Het is maar goed dat we veel ruimte hebben om hem straks in de winkel op te hangen.


Afgelopen woensdag hadden we een extra Bee. Anke's lessen zijn afgerond en dus is er weer meer ruimte voor een gezellige ochtend.
Heel erg leuk is het dat deze ochtend de meeste deelnemers aan de beginnerscursus en de applicatielessen elkaar ontmoetten.


Weer een hele nieuwe verse groep die de weg naar de winkel vindt. En daar worden we blij van. Volgende week, woensdag 26 april, ben je ook welkom voor een gezellige ontmoeting in onze winkel.


Janine heeft de boerenbont quilt af. Nu hangt hij in Nantes maar op 13 mei komt ze naar Den Bosch om er een workshop van te geven.


Hij is werkelijk prachtig geworden. De groep is vol, er kan niemand meer bij. We verheugen ons op de 13e.


Komende zondag zingen we weer een concert met ons koor.


Hopen dat ik mee kan doen want ik ben gisteren koortsig thuis gekomen van een o zo gezellig dagje met vriendinnen.


Ik houd me even rustig deze dagen want met een hese stem kun je niks, en het zou toch jammer zijn als ik thuis moet blijven zondag.


Patricia is er morgenvroeg weer met de beginners. We zijn ook morgen tot 4 uur open. Ook in de komende vakantieperiode zijn we gewoon open.

Fijn weekend

groetjes

Wietske