dinsdag 11 april 2023

Pasen.....

 

Voor mij waren het rustige dagen. Herman moest vaak zingen en je dagen zijn dan behoorlijk gebroken. Natuurlijk hadden we de verjaardag van Suze vrijdag gevierd met slingers, ballonnen en pannenkoeken, en we maakten zaterdag een autoritje naar Gouda waar een heerlijke zelfgemaakte taart op ons wachtte en een gezellig etentje buiten de deur.


De paasdagen verliepen verder rustig en dus kon ik even heel erg opschieten met de "Secret Garden" van Sarah Fielke.
Een ogenblik buiten zitten ging ook nog wel maar heel erg lang duurde het niet. Net te koud, net te winderig en net niet voldoende zon.

Maar buiten een foto maken ging prima.


Nu ben ik begonnen met de klimop en ik lig dus op schema want het volgende deel komt pas aan het einde van de maand. Heel prettig zodat ik de deelnemers kan helpen met mijn eigen ervaring de afgelopen weken.


Isabel was aan de wandel met haar ouders en zij kent het boek, heeft het zelfs thuis en ik krijg een foto van haar: "kijk oma, hier staat het hek van jouw quilt"

Te lief toch?


Eind van deze week worden de nieuwe delen weer verstuurd of worden ze opgehaald. Zaterdag is het weer zo ver en ik hoop dat een aantal weer langskomt zodat we weer samen ervaringen kunnen delen.


Klassiek en expressief. Herman houdt het allemaal goed bij. Er zijn nogal wat verschillende keuzes gemaakt door deze en gene


De afgelopen dagen hebben we ook goed benut om alle lessen voor het najaar weer te organiseren


Alles is weer gepland en gelukkig dankzij


onze lieve trouwe lesgevers gaat het allemaal weer prima van start.


Onder de tab cursussen vind je alle details


En heb je vragen? Mail ons en meld je snel aan voor deze leuke en leerzame lessen.


Morgenavond hebben wij de generale repetitie van ons volgende concert. Een behoorlijke uitdaging dit keer met een aantal moderne stukken. 
Maar het zit er goed in, dus alle vertrouwen dat het weer een mooie uitvoering wordt


Ons dappere kind. 

Daar ging ze vanmorgen voor de allereerste keer met haar grote zus naar school. Het is meer tas dan Suze maar er moet ook best al veel mee naar school. Tussen de middag naar huis is er niet meer bij dus de verschillende trommels, bekers en fruithapje nemen heel wat plaats in. Ze vindt het allemaal best wel spannend.


Morgen om 10 uur gaan we weer open. Eerst de Dear Jane en morgenmiddag de Challenge.

Wij halen straks eerst de meisjes op van school. even wennen om op een andere plek te wachten en we kunnen een kwartiertje later weg......

Fijne dag


groetjes

Wietske