donderdag 26 januari 2023

Er wonen 2 motten.......

 

Wat heb ik dit liedje de afgelopen tijd toch veel in mijn hoofd gehad


Die goeie ouwe Dorus


En ik moest er geen 2 maken


Maar 8!!! 

Een enorme klus, en eerlijk is eerlijk ik ben niet met alle 8 even tevreden maar ik doe het er mee en ben blij dat de klus geklaard is.

Wat een gepriegel, maar wat heb ik er nog steeds plezier in.

 Dit is het laatste blok van 5. Ik heb er hexagon's bij gemaakt en die moet ik nog even vastzetten.

Het vult mooi op zo.



Gisteren de 2e les appliceren met Anke. Wegknippen aan de achterkant is best eng maar het resultaat zal zoveel mooier zijn.


En de verschillen worden uitgelegd hoe de rozet in het midden zo mooi en vooral zo rond mogelijk wordt.


Diverse mogelijkheden worden besproken


er wordt gekeken, voorgedaan, mee- en nagedaan


 en de eerste snelle deelnemers pakken het makkelijk op

 
echt een schatje is dit geworden van Ingrid.



Ook de middaggroep werkt hard door


En ook hier legt Anke veel uit zodat een ieder haar eigen keus kan maken. Karton, folie, want dat is de methode die Sarah vaak gebruikt, en de ringen. Maar over het algemeen is men toch het meest tevreden over de perfect circles, die gaan waarschijnlijk het meest gebruikt worden.


 Anke op haar best.....gewoon een leuke foto


Morgen middag komt er nog een Dear Jane groepje. Dit hebben we nog tegoed van vorige week.

Morgen en zaterdag zijn we gewoon open tussen 10.00 en 16.00 uur. 

Komende woensdag is er weer een Bee.

Alvast een fijn weekend

groetjes

Wietske